Die heb ik recent niet geteld maar ik kan je een hele aardige schatting geven
7 op dit moment, en 1 onderweg nu
Ik heb er veel heel veel!
Maar blijft prachtig natuurlijk.
En nee ik draag niet alles somige zijn nieuw in de doos.
Tussen de 60 en 70. Schat ik, ga ze niet tellen. Het kunnen er véél meer zijn.
En ja, dat is ergens gewoon idioot.
Afijn, is er een opkoper alhier?
Ja, dat weet ik ook, vier
5 stuks… Waarvan er 3 waarschijnlijk nooit gedragen gaan worden, 1tje draag ik soms in het weekend, die andere ( die je dagelijks op het wat we dragen vandaag topic ziet ) is zowat aan mijn pols vergroeid.
Stuk of 15 denk ik.
Waarvan de
2 polerouters
UG Unisonic sub
Submariner
ZEP
Explorer 2
SLA017
De mainstay zijn.
Verder nog wat vintage king seikos, een (fake) pogue en wat klein spul zoals een seiko sumo en skxje enzo.
Hoeveelheid zegt niet veel, en zeker niet wanneer je veel tijd rond brengt op de lokale kermis
Een bewuste mening vorm je pas nadat je een horloge in bezit hebt (gehad) en dus ook gedragen. Je zal er dus wat tijd mee moeten doorbrengen (uiteraard slechts mijn mening).
Heb ik nu gedurende 36 jaar (sinds mijn eerste echte horloge, een Airking 5500) meer dan 80x gedaan, en ik heb al die jaren door-geselecteerd tot de huidige 5. Ik verwacht nog hoogstens 2 wissels, en dan heb ik de (voor mij, en binnen mijn budget) perfecte 5, en heb deze hobby qua uitzoeken en kopen uitgespeeld. Ik ga dan proberen om het bij dragen te houden.
Het mooiste aan de selectie is vooral het ontdekken en proberen, en je dan steeds maar weer verdiepen in de details, en specificaties, via reviews, en filmpjes, totdat je jezelf uiteindelijk hebt overtuigd, dat dit horloge aangeschaft dient te worden.
En dat meer dan 80x
3 stuks
Ik ken het. 70x gedaan, ongeveer. Maar goed, ik ben nu bezig met verder indikken. Evengoed, 5 is moeilijk. 10 ook.
Net even geteld, 86 stuks die lopen en gedragen kunnen worden, waarvan de helft ongeveer Ricoh’s
En dan is er nog een projecten bak…
Maar er is een plan om gaan downsizen
Die zijn er om uitgesteld te worden…