Uit verveling geboren

Pffff leuk al die feestdagen maar niet als je weer op een nieuwe aanwinst zit te wachten. De post heeft namelijk ook vrij. Gisteren maar eens even zitten kijken in mijn kist met bandjes. Ik wilde eens een leren op mijn gouden Seiko5 zetten. Eerst had ik een bruine haaienprint maar die kwam niet mooi uit met de zwarte omlijning van de wijzers. Toen een zwarte krokoprint erbij gezocht maar ik had geen gouden gesp. Gelukkig had ik nog een Tag Heuer gesp over die er perfect op paste en het resultaat was niet verkeerd. Tja je moet wat met je hobby als er geen post komt.:smiley:

Ik vind het heel bijzonder, maar het staat hem wel!

ik vind het sowieso een mooi horloge ondanks dat het een gouden is.

Goud is helemaal niet fout. :wink:

Mooi resultaat, Dreski! Ik ben niet zo’n liefhebber van gouden banden, dus voor mij is dit een verbetering :slight_smile:

Groeten,

Martin

Dreski: Heel mooi hoor.
Met een goudkleurige band is het toch ook veel te veel bling-bling.
Dit vind ik heel stijlvol.
Enne: dit hieronder is ook uit verveling geboren; ken je 'm nog?

Heb je er ook een stalen Blyssa bij? Dan moet je wel even met een paar grotere fotos komen hoor.

Nee, ik kreeg bij het omzetten van de (grote) Jpg’s naar een kleine animated Gif in de laatste stap (Animated Gif aanmaken) de kleuren er niet meer goed in.

Ach nu begrijp ik het. En ik ken hem nog natuurlijk. :wink:

dit is idd een hele verbetering ! vind de goudkleurige band niet mooi, zijn sowieso geen mooie banden qua afwerking. Dit is echter een top combinatie, staat hem zeer goed !

Ziet er best goed uit (tu)

Deze Seiko blijft een supermooie klok, heb ik het verleden ook al eens gezegd.

Ik vind sowieso vaak een lederen band mooier dan een stalen. Heb ik ook met mijn Hamiton gedaan en daar ben ik ook nog steeds tevreden mee.

Deze combinatie is goed en misstaat geenszins. Hou deze er maar in.

Hmm, is zwart niet erg donker? Zelf lijkt mij bruin het mooist. En de oorspronkelijke metalen band is ook niet verkeerd, zeker niet in de zomer:).

Bruin zag er echt niet uit. En die stalen band zit er zo weer op.

Wat is de breedte van de gesp? Ik heb waarschijnlijk wel een gouden Seiko gesp liggen en die mag je van me hebben.

Mooie combi trouwens!

Dat zou helemaal mooi zijn. De gesp is 18mm op een band met lugbreedte van 20mm.

Er komt een envelopje richting Nedersticht :slight_smile:

Wat een support toch weer ^^.

Heel erg bedankt Rob. Dan is ie helemaal af.

Jammer jammer jammer :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Deze hoort een bling factor te hebben

Gouden Sluiting heb ik vandaag ontvangen en meteen erop gezet. Paste er perfect bij. Nogmaals bedankt Rob. (tu)