Uitbreiding militaire horloge collectie 😂

Vandaag kwam er een reclame op tv voorbij van een verzamelblad voor militaire horloges.
Het ziet eruit als de uitgelezen kans om je horlogedoos te vullen :sweat_smile:

https://www.militairehorloges.nl

De kwaliteit van de horloges zal zeer te wensen over laten . Maar heel heel misschien zijn de bladen interessant voor de liefhebber. De eerste prijs van 3.99 voor een levering loopt al snel op naar 15 tot 16.50 per levering. Dus zo goedkoop is het allemaal niet.

Vroeger kon je op deze manieren al veel soortgelijke dingen verzamelen. Wist niet eens dat dit verdienmodel nog bestond.

Wat een rommel…

6 likes

Heel toevallig kwam ik dit vanmiddag tegen bij de Bruna, kon het voor 3,99 niet laten liggen! :joy:
Ging me dan wel om de stukken in het blad, dat goedkope prutsding wat er bij zat is puur bijzaak.

1 like

Ja, een prachtige Vostok - komandirskie look alike van het allerbeste plastic met een quartz uurwerk wat zo maar uit WO I kan stammen. Geweldig.

2 likes

image

4 euro in de put

Rib uit m’n lijf!
Best een leuk stukje tekst in het boekje, maar ik had toch wel wat meer verwacht, het tijdschrift gaf nogal een vertekend beeld in de verpakking.

Voor die 3,99 kon ik ‘m niet laten liggen, voor de bovengenoemde 15,-, heel snel bij wegblijven.

Lekker veel klokjes om te passen en te proberen!!

Doet me denken aan die Flieger horloges v n paar jaar terug. Was volgens mij ook v met n abo op n blad waar je hun complete verzameling binnen kon krijgen. Meen dat daar goedkope Chinese mechanische uurwerkjes in zaten.

1 like

Werd hier al over gelachen.

1 like

Net in mijn handen gehad, maar toch maar niet aangeschaft.

Dat nep Komandirskie horloge wat ze meeleveren is een schande. Maar ziet er verder wel leuk uit voor de kleintjes tot 12 jaar.

Die F1 en Back to The Future reeks zien er veel beter uit, maar kost ook behoorlijk wat geld.

Iemand op zoek naar een Vintage? Dan zijn er maar 12 echte militaire horloges op deze aardbol…Het gaat je even tijd kosten en vergeet je (dikke) portemonnaie niet…

1 like

Ik heb het er over gehad met de uitbaatster van de plaatselijke Primera. Die horloges verkopen nauwelijks, de eerste twee nog wel, daarna beseffen de meeste mensen dat ze er geen 20 euro per stuk voor over hebben. Die Delorean modelbouw auto kost je in totaal 1500 euro als je hem compleet wil hebben. Voor dat bedrag kocht ik mijn eerste “full size” echte auto…

2 likes

Voor de eerste 2 is het misschien nog leuk, maar daarna gaat het nergens meer over.

Mijn eerste auto van 1000 euro heeft het prima gedaan. Dat ga ik inderdaad niet uitgeven aan 1 of ander verzamelblaadje.

1 like