Ik krijg er pijn van in mijn nek
Leuk voor het zoontje van mijn broer, en als ze hem nu ook in het roze maken dan vind zijn dochter het ook wel wat.
Mijn kinderen zijn hier intussen te oud voor.
En ik vind het ronduit lelijk!
Nee ik vind dat scheve er niet uitzien .
10x niks
Opmerkelijk! Gedurfd! Dat schuine: daar denk ik even over na. Eigenlijk voor de linksdragenden alleen maar logisch. Ja, en dan ga ik voor die rooie, die rooie daar!
Dat zijn iconen, al dan niet flink geholpen door de film.
Mooie originele exemplaren. van jouw?
Zelf ben ik nog niet helemaal uit over die grote knoppenkast…
De heruitgave is ook leuk, maar inmiddels ook aan de prijs.
Heb nu al last van mn nek…
Nee die zijn helaas niet van mij. De andere modellen in dit topic zijn ook een heruitgave. De meeste mensen kennen alleen de ripleys uit de film maar Seiko had een hele lijn met bijzondere Giugiaro modellen. Ik ben fan van Seiko en bijzondere horloges dus ik kan deze erg op prijs stellen
De 7a28 7A00 in zijn originele uitgave:
Met zo’n gigantisch assortiment aan horloges horen er denk ik ook een aantal foeilelijke bij. Om het evenwicht te bewaren, zeg maar… Mijn ogen tranen ervan.
ben ik de enige die als eerste ingeving had: hee… Swatch ??
vind ze een beetje plastiekerig overkomen…
Lelijk…
Binnenkort te vinden in een grijpautomaat op de kermis denk ik.
Meh…
Grappig, net meer dan dat… Ik pass
Zit er ook een ingebouwde aansteker in dit horloge? Wat een drama
Jack the Ripley?
Bijna goed… Zou een mooie mashup zijn van twee films.
Voor de jongere kijkers… Ripley was een hotte alien fighter, met een iconische Seiko.
Toegegeven… Dat kapsel was een beetje een afknapper.
Ik vind de blank-stalen versie nog te pruimen. Wel 1 erg groot nadeel: plastic bandjes…
Deze horloges zijn op zijn best gezegd… Apart? Een horloge is voor mij toch wel een sieraad, en dat vind ik dit absoluut niet. Maar een horloge kan ook een fashion-item zijn, en daar is ook een grote markt voor.
“This is so not us!”