Uitbreiding van de Omega familie: Dynamic

Het gaat hard de laatste tijd, maar deze kwam voorbij en kon ik niet laten liggen.

Een Omega Dynamic date uit het jaar 2000 in full set. Destijds misschien niet zo populair, maar ik vind 'm gewoon leuk :wink:

20 likes

Gefeliciteerd. Leuk horloge, ik heb de chrono gehad, understated.

1 like

Full set altijd +1. Snap niet dat mensen bij aankoop doos en alles weggooien… Daar ben je toch zuinig op? Leuk klokkie, niet zo spectaculair als de seamaster of speedmaster, maar leuk!

2 likes

Mijn beste,

Een waardig familie lid!!
Zéér fraai. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Zonder meer een uitbreiding die er wezen mag :+1:

1 like

Fijne aanwinst! :thumbsup:

1 like

Horloges worden doorgaans ook vaak gestolen zonder doos. Zelden weten mensen de nummers, waardoor het horloge uiteindelijk vrij van signalering gewoon weer wordt verkocht.

Bij een opmerking als: “Doos en papieren ben ik verloren bij een verhuizing”, haak ik al af.

2 likes

Ik koop natuurlijk ook het liefst full set. Toch is het zo dat er mensen zijn die de doos puur zien als verpakking en niet als showcase en deze dus meteen of na verloop van tijd weggoooien.

1 like

Ja, precies! Kijk vaak naar Rolex op chrono, maar veelal allemaal zonder doos/certificaat. Dan haak ik af. Veelal ook Italiaanse horloges, maar ik begreep dat dit vaak gepruts met verschillende onderdelen is.

Nice!
Open 6 en 9 en lekkere vette kroon ook.
Sexy hoor! :thumbsup:

Grt.

1 like

Erg gaaf! Toffe datum ook. Gefeliciteerd.

1 like

Mooie aanwinst! Damasko avant la lettre…:stuck_out_tongue: (en mooier imho). Veel plezier er mee en van.

Groeten
Rutger

1 like

@rednax Mooie aanwinst, proficiat.

Wat zie jij voor overeenkomsten met Damasko? Ik zie er geen enkele (afgezien van dat het natuurlijk ook een horloge is) :wink:

3 likes

Ja dat klopt wel een beetje.
Afgezien dat het beiden familiebedrijven zijn.
Zo is Omega gestart in handen van de Brandt familie.
Later allemaal Swatch geworden :confused:

Grt.

1 like

Gefeliciteerd. Leuke uitbreiding.

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd .

1 like

Tsja, ik keek ernaar en toen dacht ik Damasko heeft z’ n layout met Romeinse cijfers, geen bezel en gele secondewijzer hier gevonden. Ik vertrouwde mijn gedachten hier toe, verder niets. :relieved:

Groeten
Rutger

1 like

Dat is een mooie aanwinst.
Ben nu ook wel benieuwd naar de rest van de familie :wink:

1 like

Heel mooi horloge! Heb zelf de chrono:

2 likes

Vette klok Proficiat!!

1 like