Uitbreiding van mijn seiko familie

Tussen kerst en oud en nieuw nog even de post opgehaald op mijn oude adres en daar zaten nog twee pakjes met internet aankopen bij.

Mijn manchetknopen in de vorm van movements.

en de nieuwste telg van mijn seiko familie.

Op dit moment wordt het bandje op maat gemaakt maar ik zal zsm een groepsfoto maken.
Ik vind het bijhorende bandje trouwens wel erg rammelig dus ik weet nog niet of dat wel een blijvertje is.

Ik ben erg benieuwd naar de foto’s. Wat mij bij de gouden Seiko modellen vaak tegenstaat is dat de schroefdeksel van de glasbodem vaak zilverkleurig is. Bij het dragen valt dat te veel op.

Ik vind het een mooie Seiko. Misschien een mooie leren band erop?

Veel plezier ermee!

Paul
Leeuwarden

Wat een aparte manchetknopen, mooi hoor :smiley:

En een Seiko 5 is altijd goed :slight_smile:

Het schroefdeksel is idd zilverkleurig

Je moet echter wel van heel dichtbij kijken wil je dat kunnen zien bij het dragen.

Hierbij nog even een groepsfoto.
Helaas niet van geweldige kwaliteit vanwege het ontbreken van goed licht.

Mag ik vragen waar je deze manchetknopen hebt gekocht? Of heb je zelf twee werkjes opgeofferd?

Als ik mij niet vergis heb ik ze laatst bij de Bijenkorf gezien. Ik heb ze niet heel goed bekeken, maar in mijn herinnering leek het er op of de rotor draaibaar was.

Dat valt nog mee inderdaad. Wat is ook weer het model nummer van deze seiko?

Dat zou me verbazen… Seiko verkoopt liever geen automaten in NL.

Bijenkorf kan, net als Kijkshop en Makro af en toe, wel een partij via parallelimport gekocht hebben.

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe aanwinst.
Een der fraaiste horloges uit de ‘Seiko’ 5 serie.
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit uitblinkende horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Dit is de snze20

Hoi Robbie

Ik vermoed dat hij doelt op de manchetknopen.
Ik weet niet of de bijenkorf ze ook heeft. Die van mij komen van e-bay
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290195025626&ssPageName=MERC_VIC_RCRX_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT&refitem=290170280115&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&usedrule1=CrossSell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget

Ze draaien idd.

Mooie klok hoor en lastig te krijgen. Op ebay vind ik niets.

Jawel hoor

http://cgi.ebay.com/SEIKO-DIVER-AUTOMATIC-GOLD-TN-OYSTER-WATCH-100M-SNZE20_W0QQitemZ270198149512QQihZ017QQcategoryZ31387QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Of buy it now voor 99 dollar.
Ik heb die van mij voor 75 dollar binnengehengeld.
http://cgi.ebay.com/SEIKO-DIVER-AUTOMATIC-GOLD-TN-OYSTER-WATCH-100M-SNZE20_W0QQitemZ270173634885QQihZ017QQcategoryZ31387QQtcZphotoQQcmdZViewItem

succes :wink:

Hey thanks voor de link. (tu)

Mmm shipt hij wel naar Nederland? Ik heb Pokemonyu ook in mijn fovo zitten op ebay.nl maar daar biedt hij geen seikos aan.

JA hoor al mijn seiko’s komen bij pokemonyu vandaan.

No prob

Ik bedoelde de manchetknopen inderdaad. Seiko automaten ben ik nog niet tegengekomen in de winkels.

Wel een Sawtooth. Die was stevig aan de prijs vergeleken met Rob.