Uiteindelijk toch een gouden horloge?

Vanmiddag een professor , keurig in het pak een goed betoog horen houden.
Van afstand was het horlogemerk niet te herkennen. Mooie diameter, solide gouden klunker, bruine croco band, dat wil ik ook !
Herkenbaar?

6 likes

Niet helemaal. ‘Mijn’ profs hebben ofwel een Casio van 12€ (The Obama-watch) ofwel een Apple watch.

Wat ik wel herken is geïnspireerd worden zodra ik een horloge zie waarvan ik in eerste instantie dacht dat het niets voor mij is.
Als ik iets spot wat mijn aandacht heeft, dan vind ik het wel erg irritant als ik niet kan achterhalen welk merk het betreft.

1 like

Misschien was ik het? In dat geval was het een Eterna Kon-Tiki 20.

O nee wacht, een pak. Dan was ik het niet.

5 likes

Absoluut! En over anderhalve maand komt er 1. Heerlijk blinken op het terras met zo’n goudkleurige klatser. Ik zal hem waarschijnlijk niet dagelijks dragen echter voor die karige gelegenheden dat ik op een decadent terras of bij die prettige japanner in Amsterdam zit en we ons even kunnen verwennen met een heerlijke cocktail of sushi plateau mag het best wel. Uiteraard wel een microbrand…

4 likes

Nu ben ik absoluut niet iemand die houdt van veel bling. Maar hoe langer ik deze heb, hoe vaker ik het draag. In het begin alleen bij wat meer formele gelegenheden, maar daar ben ik allang vanaf gestapt :grin:.

14 likes

Baunat?

13 likes

Ja absoluut herkenbaar maar, ik ben 32 en dat goud op bruin leer is voor later als ik groot ben :wink:

1 like

Juist stijl.als je dat nu draagt.

Doen!

Ik ben er gek op, dus kom maar op met dat goud.

1 like

Tuurlijk, goud straalt een zeker mate van macht en kracht uit zo van “ik ben goud waard”

Nee zonder dolle, gouden horloges zijn cool👌

2 likes

Had het over een goed betoog …:innocent:

Absoluut! Ik ben vandaag ook weer eens voor goud gegaan, gewoon omdat ik het verdien… :wink:
Overigens, als 32-jarige kun je prima een gouden horloge dragen, al zeg ik het zelf.

15 likes

Sorry, mooi maar ik zou (als ouwe l*#) die band eraf halen…

Dat mag, hij misstaat zeker niet op een mooie leren band!


Ik was ook steeds tegen maar momenteel niet meer van de pols gedaan sinds aankoop :+1:t2:

13 likes

Geel goud is gewoon mooi. En het hoeft niet altijd duur te zijn…

11 likes

Ja

Was het deze niet? Die al een eeuw te koop stond hier:joy::joy: en niemand wou kopen.

3 likes

Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Ik zie wel eens mooie horloges bij mensen op straat. De bling kan betoveren. Hoewel ik best tevreden mag zijn met mijn relatief groot aantal horloges.
En ja, goudkleurige horloges zijn mij ook meer gaan interesseren. Vintage goud dan weer minder.

1 like

!

Mooi goud is niet lelijk :wink:

11 likes

Mag deze goudkleurige Incoming NOS NA ook?

8 likes