Uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko.

De juwelier in mijn woonplaats noemt zichzelf ook CEO en heeft een eenmanszaak. :thinking:

2 likes

Ja tuurlijk en zo hoort het ook, maar op de zaterdagochtend op de nuchtere maag, op zoek naar het uitbreiden van mijn horlogekennis …

1 like

Haha ja dan zit je op dit forum mooi verkeerd. :joy:. Druk even een croissantje in de oven en schenk jezelf een glaasje jus d’orange in met een scheutje vodka, het is weekend

Muhahaha onze kroonprins. De kleurgevers van dit forum. Ze kopen allen maar zwarte, liefst matte, wijzerplaten, maar besprenkelen deze vervolgens met kleurrijke standpunten en glinsterende zelfverheerlijkingen. I love it.

5 likes

Nooit op de zaterdagochtend op een nuchtere maag HF openen.

Goeie tip. :sunglasses:

Prachtige formulering. :star_struck::ok_hand:t2:

Check !

Vandaag reunie van mijn middelbare school.
Topic: wat draag je op de reunie van je middelbare school.
Met een poll erbij.
Of beter: welke Rolex draag je naar de reunie ?

1 like

Je kan gewoon Seiko, Rolex, Casio en PP samen in je collectie hebben hoor. Allen hebbben ze mooie horloges met unieke karakteristieken, kenmerken en geschiedenis.

Ik merk dat er wel vaker denigrerend word gesproken over Seiko. Alsof ze vergeten waren dat Seiko bijna alleen de Zwitserse horlogeindustrie hebben gebracht. Het merk en hun mensen zijn bezeten van horloges!

1 like

Het is weekend en ik moet nog door tot 23:30 uur… 🥺

1 like

Met wat precies?

1 like

Jongeren in het gareel houden. Werken dus.:grimacing:

1 like

Wat zijn dat voor werktijden?
Jongeren komen rond 23:30 toch pas tot leven?

2 likes

Dus eigenlijk ben jij een soort analoge @jur.

1 like

Mogen die relie rakkers tot zo laat nog van huis zijn ?

Die komen na 10 uur in de avond tot leven. In en uit met alle mogelijkheden om spullen soms binnen te krijgen de hele nacht door. Ach, het is te doen zolang ze niet een psychose aanval hebben en ze je achterna willen komen met iets. :slight_smile:

Maar goed Seiko. Daar ging dit over. Niet over drank en drugs gebruikende jongeren. :laughing:

Ik heb tot nu toe 1 echte Seiko gehad. Die van de Save the Ocean limited lijn. Die had een prachtige wijzerplaat. Maar op 1 of andere manier deed het horloge mij niks. Had er niet een bijzonder gevoel bij. Tjah voor mij persoonlijk is dat heel belangrijk.

1 like

Geen, een advocaat met een $%^&*+ om de pols vliegt er bij mij meteen uit :tongue:

1 like

Haha! Ik kon een glimlach niet onderdrukken. :grin::+1:t3:

1 like

Geweldig !!! (In 1 woord)

Hmmm welk merk bestaat uit 6 tekens ?

1 like

Typefoutje :innocent: