Uiteindelijk wil je toch een Rolex

Ach, het is vast al gezegd maar het is goed dat een ieder zijn eigen smaak heeft. En over smaak valt niet te twisten. Uiteindelijk praten we allemaal over horloges die met liefde worden gemaakt en gedragen.

+1 voor iedereen met mooie horloges :grinning:

4 likes

Dat was dus precies mijn vraag inderdaad.

1 like

ojaa uiteindelijk wil ik wel een Rolex

2 likes

Het valt echt op dat je geen voorbeelden geven kunt, waarschijnlijk omdat die er niet zijn.

nou reageer ik toch weer, waarom eigenlijk ?

Boeien. Lekker een Patekje om in een Starlet. Ik zou 't wel weten hoor
 Auto’s zijn veel te overrated :joy:

6 likes

Auto’s zijn zooo 20ste eeuw.:smirk:

1 like

Schei uit man, het forum staat vol met jouw generaliserende ‘mening’.

Hij duwt op een knopje. Een sarcastische opmerking over R* doet enkelen als door een wesp gestoken opspringen. Anderen duwen op andere knopjes. Een overdreven mooie opmerking over Rolex doet weer anderen opspringen. Knopjes. Sommigen vinden dat leuk. Ik kan me niet voorstellen dat al die mensen serieus zijn.

2 likes

Ons mooie forum naar de knoppen boehoe :grin:

3 likes

:joy::joy::joy::joy:

Je bent net mn vrouw : ‘nooit zet je de vuilniszakken buiten’ als je een keertje overslaat :rofl:
Maar ff serieus, jij hebt bij Rolex nooit iets gemerkt van ‘omhooggevallen types die voor.uiterlijk vertoon gaan’ ? Ok, kan, niet iedereen ziet hetzelfde.
Vind ook aan bovengenoemde constatering niets ‘naars en cynisch’ trouwens. Gewoon goed opletten dan zie je het ook, zelfs hier op het Forum af en toe.

Wat is dat telkens voor reactie inderdaad?
Merkwaardig verschijnsel in dezen.

Hand. Incl.Rolex.
Wat een onzin allemaal. Ik geloofde echt dat jij zat te pesten, omdat niemand zo simpel kan zijn. Beoordeel je Nike ook zo, of Levi’s, of BMW. Een merk brengt vaak niet voor niets status. Als alle patsers zoals jij dat zegt opeens een pet gaan dragen, moet ik de mijne dan afdoen?

1 like

Welk merk is PPC eigenlijk?

Het is gewoon de kift


Rollies geven status en dat is fijn! :sunglasses:

1 like

Aan de drank Alphons?
Ik zou een ander merk als avatar gekozen hebben :sunglasses:

1 like

Wat voor status ?
Verklaar u nader :innocent:

de laatste Rolex die ik tegenkwam was vorige week van de man van de hondenbelastingcontrole.

1 like

Neen ,
 uiteindelijk niet
 no ro lex :slight_smile: alleen die milgauss is wel grappig 
 oja en dat model wat steinhart perfect heeft ge’‘kopie’'eerd


7 likes

Patek Philippe & Cie