Uiteindelijk wil je toch een Rolex

Schokkend, heerlijk dit merk.:tumbler_glass:

Ben jij óók buitenaards? :upside_down_face:
Hahaha!

1 like

Yesss een buitenaardse invasie!!! :smiley: :rofl:

1 like

Ja, die status hé. Ik heb de tekening trouwens net nog verbeterd en ingescanned. Wel een mooier resultaat. Ga mijn strips ook nog een keer allemaal inscannen.

We maken er grapjes over. Maar status is zeker belangrijk. Ook voor mij. En een van de redenen dat ik een Rolex heb.

1 like

NatĂșĂșrlijk!

En dat vind ik prima; sommige mensen doen echter net alsof dat geen enkele rol speelt en dat vind ik persoonlijk zĂł flauw! :face_with_raised_eyebrow:

Hier komt er ooit óók nog wel een Rolex hoor! :smiley:

P.s. coole strip!
Buitenaards leven bevindt zich trouwens -naar schatting- op zo’n 20 miljoen lichtjaar dus die rakkers moeten wel serieuze liefhebbers zijn! :sunglasses:

1 like

Zoals de waard is. Status wil je bij bepaalde mensen die jij belangrijk vindt. Er zijn er genoeg die je in je gezicht uitlachen. Wordt vaak beĂŻnvloed met wie je omgaat.

Je bent wel op dreef vandaag :laughing:.
Iig doe je recht aan je avatar, de enige drank die tijdens de drooglegging nog steeds mocht
 want die bocht kon je nooit voor je plezier drinken. :v:

Dit is jaren mijn avatar geweest, nog in mijn vorige leven. Nog geen status bij drinkers ook. :frowning:
Hoe kun je nu serieus status ontlenen aan een van de plank getrokken product. Come on.

Beroemd striptekenaar, dat is status.

2 likes

Persoonlijk vind ik deze Whiskey nog te drinken ook.

Over status:
“if men define situations as real, they are real in their consequences”

Het gaat er niet om of het terecht is. Zolang “wij” er ons zo bij voelen, is het zo. En wil je mij svp lekker in mijn bubbeltje laten. :wink:

1 like

Jazeker, het is sowieso een prachtmerk.

1 like

Ik hoop niet dat je dat meent


Een Rolex geeft je al lang geen status meer, net zo min als golf spelen dat nog doet. Echt elke droedel heeft er een.

Maar het blijven goede horloges. Een betere reden om er een te hebben.

Deze had je later toegevoegd
 en mee eens. Het eerste woord daar gaat het om.
Beroemd = onbereikbaar = moeilijk = status. De onbereikbaarheid geeft status. En Rolex heeft dat goed geregeld
 een fictieve onbereikbaarheid waardoor meer status.

“If men define situations as real”

1 like

Het spijt mij. Ja dat meen ik. Ik zei niet dat het de enige reden was, maar een wel belangrijke. Vanaf jongs af aan wilde ik al een Rolex.

Dat mag natuurlijk. Ik vraag me wel af wat voor status je denkt dat die Rolex je geeft


2 likes

Ben jij totaal ongevoelig voor status? Ik vraag het me af. Jurk is gewoon eerlijk denk ik. Misschien dat je er niet bewust mee bezig bent, maar volgens mij geven high-end horloges je wel een gevoel van status. Niet zo van “ kijk mij eens lopen met mijn 
”, maar wel misschien voor jezelf, dat je een punt in je leven bereikt hebt, waarop je horloges kan kopen van een bepaalde prijs. En ervan geniet dat dat zo is. Vind ik volkomen normaal. Sterker nog, ik denk dat 90% van de mensen dat hebben.

5 likes

Mee eens!

Ik heb dat alleen al heel lang niet meer bij Rolex.

3 likes

Dat ik vet coole stripjes maak :joy::+1:.

Zonder gekheid. Dat ik een van mijn doelen heb bereikt en daar ben ik trots op. Ik wilde die Rolex graag en heb er hard voor gewerkt.
Het geeft mij een prettig gevoel en ik krijg geregeld leuke opmerkingen over de Pepsi.

Is het belangrijkste in het leven, zeker niet!
Maar nu geniet ik er heel erg van. Ik word heel erg blij van mij Pepsi.

6 likes

En nu snap ik je toch niet. Je ontleent status aan anderen. Niet bij jezelf. Status heb je ook alleen als je jezelf vergelijkt met anderen. Sorry, ik kan daar niets mee.

Geeft niet, ik begrijp jou ook niet
:wink:

3 likes

Dat begrijp ik best!

1 like