Uiteindelijk wil je toch een Rolex

Niks mis met een mooie vintage Invicta, mag ook op mijn lijstje!

Net zoals een vintage Rotary, Iaxa of Rodania!
Allemaal merken die in het verleden mooi spul maakten en nu… minder leuk spul! :wink:

7 likes

Dat heb ik ook met Movado en Tissot (minder dan bij Movado) en zo zijn er nog wel een paar :slight_smile:

2 likes

Klopt! :joy:

1 like

Uiteindelijk wil ik een Credor Eichi II. Om met de wijzerplaat naar binnen te dragen. :slight_smile:

10 likes

Zonder mensen voor het hoofd te willen stoten: NEE, ik snap die hele Rolex (en andere in mijn ogen te dure horloges) gekte niet. Dan koop ik liever 10 verschillende Certina’s, waarvan ik dan ook zeker weet dat ze blijven lopen en waarbij ik niet bang hoef te zijn voor een krasje of butsje.

13 likes

Hear hear…mag er nog UG polerouter bij :star_struck: ?

5 likes

Oeh yes, net al een Tissot gekocht. Maar een vintage Eterna… bring it on!
En zo’n fijne Movado Datron met El Primero uurwerk

Speaking of which… Zenith in de collectie, ook een wens!
image

5 likes

Ik heb er ééntje, dus ja waarom niet :stuck_out_tongue:

2 likes

Het gaat erom dat je een prettig gevoelt krijgt van het veel geld uitgeven aan niet noodzakelijke dingen, om de simpele reden dat het kan.

5 likes

Agree :+1:t2: :grinning:

2 likes

2 ook goed🤣?

Ik vond heel lang geleden Rolex helemaal niet je van het. Maar zoals met zoveel dingen…

Uiteindelijk er toch voor gevallen, met name vintage, maar ook de huidige versies zijn top! En eerlijk is eerlijk het is gewoon kwalitatief echt goed spul… :see_no_evil:

2 likes

Lange

3 likes

Niet lullig bedoeld, maar:
Heb je ooit een Rolex of ander high-end merk van dichbij bekeken of vastgehouden?

Ja en ja.

Dan is het verschil tussen een nepperd en en echte én tussen een Seiko 5 en een Rolex OP toch goed merkbaar?
Vandaar mijn opmerking

1 like

MIsschien.

Nee.

1 like

Denk dat je onderschat hoe deze industrie momenteel is. Het gaat niet om een nepper van een paar tientjes uit Turkije. Ik ga niet aan iedereen vragen of ik zijn horloge even mag vasthouden. Ik heb neppers in handen gehad waarvan je echt pas ziet of deze echt zijn als je ze openschroeft. Kijk dit filmpje eens. De maker van de zo geroemde Ginault sub komt overigens ook uit de replica wereld.

Niet dus.

Jaaaaa, credor wil ik ook :sunglasses:

1 like

Komaan man, nep haal je er zo uit.
Je kan iets echt gewoon niet namaken!