Uiterst merkwaardige aanbieding

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/armbanden/525550198-originele-made-by-rolex-submariner-model-14060m.html?return=eJw1jEEOgjAQRe9CQpfQAgZp0xhcegHXDVRpKHTCTBOj8e6WqLv35v%2F5Rgr5cpIrlKIVMkNrtmFSExHIspwD2LVYzDYTeGMIi9WX30oBE5weXgs2oqaQ173I63N0O9THtumaQ3JPyZ8OEuJtxF8L9itPsKSgX%2BNiNzckDbi%2FV8zd0yxA1JxBQBrCaHVXcXG5suj0fz5T7w9zBzo0&fta=eNo1jstuwyAQAP%2BFg8%2BAzWuRfyCHXnu0sMEukh2jgFOrUf69S9LeBu2yMw4UPDJoIMdtHe5uzcRmMAbIufas8bkvOzB7RGCtVp3phF0L%2FMRk8%2BwzTlIBarcE12MLtzjZPUfgTVzwc0pHT5u05zLtPvSGU3b5bI7Y%2F5%2Bqqg5IcksgFg34bIFE%2F27AJjZLbVqlTjYLqUVHK7QdVxKh07o1IwL3Umv9AsE0r8C5Mf4NQgkEOo8y4HKYqXLThDCZ0UheTQylZU%2FO52EN16V81RhaE4Bs7hxqHyb5VyAH4r6J%2FfjDO7EOKDyez1%2F%2B8WI8&fta_ind=3&fs=1&thumb_click=1#photo

Annelies heeft vaker dubieuze aanbiedingen,

What the hell? Het is niet eens een Rolex?

De taxatiewaarde is wel een beetje aan de hoge kant: 8,75 euro…

Mocht een submariner zo duur zijn, zou ik toch eerder Royal Oak nemen…

In ieder geval staat de naam van de vorige eigenaar (?) duidelijk in beeld …

De aanbieder tikt zelf ook niet helemaal goed… En wat al die Rolex spullen bij de foto doen is me echt een raadsel…

Haar “Daytona” is ook wel grappig…

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/armbanden/522332573-rolex-daytona-valjoux-7750-automaat14-karaat-goud-stopwatch.html?return=eJw1jFsKwyAQRfcSiJ8%2B8qCtIiXdiSQpSjQZHIXS0r1Xaft3ztx7x0ghX05yhVKMXDa4mjhbZVMCydh2wLrTYOKWwBuTkO6efSsULFwfXguyoE5H20%2Bi7W%2FZVejPp%2BEyjMV9Kv50UBDvC%2F5aUK%2B8QCjBtOewRjcXPbDOOwKQNSfZ6f%2BnRr0%2F2B0znA%3D%3D&df=1&fta=eNo1jltuwyAQRffCh78B8xzkLXQLFjaQItkxCnZqNcreO7jt37maxz0eNLwqGCDHYxmffqnEVdCYz2VgXajDvgFzRwbWGy2skG7Z4TsXV1OoOCk7ULcWuB9rfOTZbTUD70o5Btodefi%2Fal8FkOJvkTh8hrEHksNVZ7GOJWVsr%2FXJklRGCtqgF1wrBGFMbycEHpQx5gLJDG%2FAubXhF6SWCDRNKuJyTFT7eUaY7WQVb00MS%2Fet%2BFDHJd5v%2B2eToU0ByOrPsfmhUrgEORD%2FRdzHHz6J80Dh9X7%2FALHQW6Q%3D&fta_ind=7&fs=1

Die mag wat mij betreft Mp af geknikkerd worden, maar goed dan zijn er nog een paar honderd te gaan. Wat een misselijke teksten die een leek op het verkeerde been kunnen zetten.

en die meneer van de aankoopbon woont daar nog steeds, je zou hem kunnen bellen :smiley:

Even naar alle klokken gekeken van Annelies op MP. Stinkt aan alle kanten. Domme verhalen over marokkanen die overvallen plegen en natuurlijk zetten we dat op MP!!:o. Vermijden als de pest zou ik zeggen. Geloof er letterlijk geen ene reet van!

Bigrosa Schreef:

Even naar alle klokken gekeken van Annelies op MP.
Stinkt aan alle kanten. Domme verhalen over
marokkanen die overvallen plegen en natuurlijk
zetten we dat op MP!!:o. Vermijden als de pest zou
ik zeggen. Geloof er letterlijk geen ene reet van!

Het stinkt idd als de hel +1

Daarbij komt, het getoonde horloge is geen 14060M… Dus dat klopt ook al niet. Jammer, het was zo’n uitgelezen kans, een aanbieding uit duizenden. :smiley:

Menno

Onvoorstelbaar. Het is zo onwijs slecht dat ik het grappig vind.

Het is een schande, wat een oplichters.
Mensen die er niet genoeg verstand van hebben krijgen hier een “kat in de zak”.
Het zou verboden moeten worden, ik heb er geen andere woorden voor.

Groet,
Martin

Dit is geen oplichting het is duidelijk niet eens een Rolex, vage mensen heb je toch!!

Je hoeft geen kenner te wezen van horloges, zoals J Trapman zegt lachwekkend dus. En toch zijn er mensen die erin trappen. Eigenlijk wordt je kotsmisselijk van al die nep aanbieders van Rolexen , Breitlings en Omega’s enz enz.Ik weet het heel MP staat er vol van. Omega’s worden verkocht als 1 op 1.

Ik ga het opbiechten:}: collega van mij had een maand geleden een Omega via MP gekocht voor 150 euro! hij had een chronograaf gekocht met oranje bezel! whahaha! wat een verschrikkelijk ding …komt ie: De stalen band is echt van pisbakkenstaal en veel dunner dan het origineel, de ruimtes tussen de schakels zijn vele malen groter dan het origineel en rammelt aan alle kanten.

Het glas is nog beroerder van kwaliteit je kan er doorheen kijken maar is gewoon vergeleken bij het oirigineel erg dof en een hele foute schittering.Het zeepaardje op de achterkant klopt letterlijk van geen kant, veel onduidelijker en vele details die gewoon niet kloppen.

Er zit een automaat in,welk type weet ik niet maar maakt bij bewegen een geluid dat je eerder in een koffie molen verwacht. De bezel draait maar er zit een speling op waarvan je denkt dat ie er elk moment vanaf flikkert.

Het geluid van de draaibare bezel vergelijk ik nog met een verroeste botte zaag die toch probeert door een houten balk heen te zagen!:smiley: klinkt voor geen meter.

Het gewicht is vele malen minder, je voelt , ruikt , proeft dat het een zwaar ondermaats goedkoop chineese meuk is.
En dan ben ik nog geeneens een expert!

Het werd nog erger toen ik mijn PO kreeg en eens even het vergelijk aangegaan.
Het janken stond hem nader dan het lachen want hij dacht dat het verschil niet zoveel zou uitmaken ,nou hij kwam echt van een koude kermis thuis.

Ik zei voor die 150 euro had je beter een mooie Seiko automaat kunnen aanschafen.
Hij zei mij ook eerlijk dat dit eens en nooit meer is.

Ik, weet zeker dat hij echt bekeerd is na deze ontnuchterende conclusie en hij is er nu ook van overtuigd dat er gewoon niks boven een origineel gaat. Ongeacht wat voor merk je ook koopt.

Jammer dat MP een broedplaats is voor vele nepzooi.
En ja ik heb geluk gehad dat ik mijn Breitling daar voor een hele goede prijs heb kunnen verkopen.

Gelukkig zitten er nog serieuse mensen op MP die gewoon eerlijk en oprecht iets willen verkopen. Maar die speld in de bekende hooiberg wordt wel steeds kleiner.

Extreem vage verhalen bij deze verkoper, jammer dat mp hier niet tegen optreedt maar what else is new…

Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat MP op zou treden tegen verkopers van immitatie zooi…maar denk eigelijk dat ze het wel best vinden.Er wordt geld verdiend door MP hieraan en ach ze knijpen geen oogje dicht maar meer van het type Stevie Wonder, zo blind als een paard dus.!

Net ook weer een oplichter op marktplaats gehad maar is of topic dus zet ik het op de juiste plek! (bij of topic dus)

Onderstaande door u opgegeven advertentie bestaat niet meer.
originele made by Rolex Submariner model 14060M

Leest Marktplaats hier soms ook mee ???

Aviator

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.