Uitgebreide SKX-mod set met heel veel onderdelen

De SKX heeft me op de een of andere manier nooit zo gegrepen, als Seikoholic. Ik ging meer voor de Monsters en de Samurai. 't Is niet dat ik 't niet geprobeerd heb, vooral in de tijd dat modden nog populair was. Dat heb ik met Monsters en Samurai gedaan/laten doen - die laatste serie heb ik nog steeds - en ook best uitgebreid met SKX-en en hommages daarvan.

Omdat ik in deze hobby niets met mate kan doen, is ook dat een beetje uit de hand gelopen destijds, en heb ik aardig wat onderdelen liggen om mee aan de slag te gaan. Dat doe ik zelf inmiddels al een tijdje niet meer, dus het ligt maar te liggen.

Bij deze, met toestemming van de beheerder, de hele bups in één keer te koop - geen losse stuks in de verkoop dus.

Het gaat zo’n beetje om:
SRPD55 kast plus doos
SRPD51 kast plus doos
2x Heimdallr-kast
1x SNXS73 uurwerk en kast, los van elkaar, plus een bonus SNXS-familielid voor de kast
1x ingebouwde Stargate 2 wijzerplaat, de mooiste blauwe wijzerplaat van Seiko - deze mod is echt heel goed geslaagd, vind ik zelf dan (de zwarte variant hiervan hou ik toch nog even zelf)
7x losse bezel
17x losse insert, meesten nieuw, sommigen wel al een keer geplaatst, maar nog prima in orde; allemaal van diverse bekende (destijds) aanbieders, zoals OSC, DLW, etc.
Stel losse stickers voor de inserts
Zie foto’s verder.
In overleg kan ik er zelfs nog wel een handvol 22mm bandjes bij doen.

Ik stuur de hele set graag naar je toe voor 250 euro, volgens mij een koopje qua waarde van alles apart gerekend.

9 likes

Gereserveerd!