Foto van de achterkant van je horloge?
Sorry voor de verwarring. Mijn vraag was bedoeld voor ts.
Ah ok ik dacht al.
Ik denk niet dat TS weet welk uurwerk er in zijn horloge zit
Maar mijn vermoeden is dat als die het filmpje volgt dat het dan lukt
Is het gelukt met uitlijnen?
Nee, helaas niet. Toch bedankt voor de info. Letterlijk kan ik de minuten wijzer veranderen door de secondewijzer door te blijven draaien, Maar op het moment dat ik de chronograaf werkelijk gebruiken daarna terug op nul plaats, gaat de minuten wijzer toch weer naar de derde minuut.
Dit is echt met de chrono-pushers en de kroon (probeer zowel 1 als 2 klikjes uitgetrokken) op te lossen. Maar ook mij kost het wel eens moeite.
Wat wel zo kan zijn - als dit probleem er niet was en nu opeens wel, zou het zomaar kunnen zijn dat je een nieuwe batterij nodig hebt. Ik heb enkele kwarts-chrono’s en daarvan gaat het chronograaf-deel ook raar doen na verloop van tijd. Onlangs nog met een Dan Henry, waar een Miyota-kwartsuurwerk in zit. Is ook met de pushers weer prima op 0 te zetten na een batterijwissel.
Behulpzaam
Ik zal alle mogelijkheden uitproberen
Dat gaat lukken
De kroon uittrekken naar een positie en dan de 2 pushers proberen. Dan kan je in stapjes van een minuut het sub-wijzertje naar nul brengen. Hiervoor moet het wijzertje dan helemaal rond tot je weer bij 0 of 60 uitkomt. Hierna de kroon weer helemaal indrukken en klaar.