Uitlijning Seiko SSC813

Ik heb 'm een tijdje laten lopen. Maar hij staat nog steeds niet mooi op het streepje.

Het probleem met mij is, dat als ik het zie, ik het niet meer kan vergeten.

Ik ben benieuwd naar de resultaten van het werk van de horlogemaker van je juwelier. Bericht je ons hierover als je je horloge terughebt?

Dit klinkt voor mij aannemelijk. Ik overweeg t.z.t. mijn horloge naar Seiko op te sturen om dit te verhelpen. De functie van een chronograaf is dat je met een precisie van 1/5 seconde verstreken tijd kunt meten - als je dan wel die microseconden maar niet het aantal verstreken minuten duidelijk kunt aflezen is hij voor zijn functie niet geloofwaardig.

1 like

Dan heb je geen horloge nodig…:rofl:

Als je zit waar ik denk dat je zit, dan kan ik je aanraden meer vezeltjes te eten :laughing:

Haha nee dat mag ik niet meer op de badrand

1 like

Wat flauw van mevrouw Bill. Ook niet als je het zelf schoonmaakt?

1 like

Vreemd verhaal. Verkeerd afgestelde wijzers hoort daar gewoon onder te vallen. IK zou even contact opnemen met Seiko zelf :Seiko | Always one step ahead of the rest

2 likes

Uiteraard! Hij is er vandaag aangekomen.

1 like

Dit dus. De wijzer staat met het blote oog gezien tussen twee streepjes. Dus is het dan 6 of 7 minuten? Dat moet gewoon goed af te lezen zijn. Ook al zal ik de chrono (bijna) nooit gebruiken.

1 like

Die van mij is deze week via de Seiko Boutique opgestuurd naar het Seiko service center in Schiedam.

1 like

Perfect uitgelijnd nu! Vorige week maandag ingeleverd bij de Seiko Boutique - en kon hem vandaag eind van de ochtend weer ophalen. Snel en efficiënt :hugs:.

4 likes

Nou, ik heb hem na 2 weken terug. Nog steeds tussen de lijntjes. Volgens mij hebben ze er helemaal niets aan gedaan. Frustrerend dit!!!

Foto ?
Heb je betaald voor een correctie of wat ?
Dan heb je garantie toch…

1 like

Uitlijning valt onder de garantie, seiko service center corrigeert dat en je dealer moet 'm daar naar toe sturen met je garantiebewijs. Simpel.

Ik heb geen zin om hem weer op te laten sturen. Ik ga ermee naar de plaatselijke horlogemaker.

Ook kreeg ik via de juwelier te horen, dat Seiko zei dat het niet onder garantie valt.

Dat klopt dus niet want Seiko heeft het bij mij onder garantie herstelt.

Ja, achja. Heb geen zin om het horloge weer op te sturen. Genoeg gezeik tot nu toe, met een aantal horloges. Ik vind het wel prima zo. Ik breng hem gewoon naar de lokale juwelier, dan kan ik ze ook vertellen wat er uitgelijnd moet worden.

Huidige situatie:

Maar niet elke lokale juwelier kan dat.