Uitnodiging: Horlogeforum.nl Meeting 2008 + uitreiking Limited op 19 oktober!

U bent allemaal van harte uitgenodigd voor de 6e Horlogeforum.nl meeting + uitreiking van de Limited Edition 2008!

De meeting en uitreiking zullen plaatsvinden op 19 oktober 2008 in Utrecht op loopafstand van de Jaarbeurs en het Centraal Station in een 4 sterren (****) hotel met privé parkeerruimte en voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Ivm de op die dag te houden Rikketik zal de meeting beginnen om 15:30 uur, ideaal om het één en ander met elkaar te combineren.

We hebben van 15:30 tot ongeveer 18:30 uur een eigen afsluitbare ruimte naast de bar van de locatie. Je kunt dus je hele collectie (of dat deel dat je dragen kunt) meenemen om te showen en te bediscussiëren met de andere liefhebbers, ervaringen uitwisselen, vragen stellen enz enz. Ook kunnen we ongestoord onze gang gaan met de uitreiking van de Limited Edition 2008 (als je je limited komt halen is legitimatie verplicht!). Zie voor info over de Limited 2008: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,89610,89610#msg-89610 Er is ook dit jaar weer een verloting van horloge-gerelateerde giveaways.

Op de locatie hebben we beschikking over een kluis, mocht je je horloges op een gegeven moment willen opbergen. En neem je camera mee!
Let er dus op dat op 19 oktober ook een Rikketikbeurs is (zie http://www.derikketik.nl), misschien ideaal het één en ander te combineren, eerst naar de Rikketik (Houten en Utrecht liggen immers naast elkaar) en dan met je aanwinsten naar de meeting.

Na afloop kunnen we bij voldoende animo verder gaan in de bar en/of nog wat eten in het restaurant van het hotel, bij de Chinees om de hoek of waar dan ook. We reserveren hier echter geen plaatsen voor want het is niet in te schatten of, en zo ja hoeveel, mensen willen blijven eten.

Voor de zekerheid zal de exacte locatie alleen bekend worden gemaakt aan mensen die de intentie hebben om te komen. Wil je naar de meeting komen, mail dit dan door op: webmaster@horlogeforum.nl, dan sturen wij de adresgegevens van de locatie naar je toe. Je moet om te kunnen komen ingeschreven staan als lid van Horlogeforum.nl voor 7 oktober 2008 en minimaal 3 post hebben gedaan voor die datum.

We hopen jullie allemaal (weer) te zien!

hopelijk zijn de limiteds dan klaar…:wink:

Groet,
Arno.

Die zijn al klaar!
Ze zijn zelfs al in NL. De situatie waar we vorig jaar in gebracht werden wilden we voorkomen dus we hebben even gewacht tot ze daadwerkelijk hier waren. Ik heb gehoord dat ze erg mooi zijn en er ook veel aandacht aan het gebeuren er omheen is besteed. Ik ben best wel benieuwd…

Mmmmm, ik ga toch geen spijt krijgen zeker…

Ik denk het wel. Maar gelukkig heb ik daar rekening mee gehouden en er nog een voor je gereserveerd :smiley: Je hoeft het maar te zeggen en hij is van jou!

Juwelier Verlinden zal een verloting sponsoren en de importeur van Maurice Lacroix zal de nieuwe topcollectie komen laten zien. En die zijn mooi!!!
Zie: www.horloge.info/nieuws_en_modellen_item.php?n=De-nieuwe-Masterpiece-Rétrograde-modellen-van-Maurice-Lacroix&nieuwsid=82

Er komen nu al een kleine 20 man naar de meeting, maar ik heb ruimte voor 40 dus schroom niet! Vergeet je dus niet op te geven anders weet je niet waar het is!

Ik daarnaast van nog geen enkele Belg mogen vernemen dat ze na de Rikketik (waar ze altijd met busladingen naartoe gaan!) ook even in Utrecht komen kijken. Kom op België!

En ja, je partner mag natuurlijk meekomen! Die krijgt zo misschien wat meer begrip voor je hobby als zij/hij ziet dat er meer (redelijk) normale mensen zijn met dezelfde afwijking.

Uit Limburg komen wat initiatieven opborrelen om ook die mooie provincie toch maar eens te verlaten voor een meeting, maar concreet is het nog niet. Kom op Limbo’s! Het is nog geen uurtje rijden (als je bovenin woont) :smiley:

Hmmm, Henrik,
En ik maar denken dat je hem voor mij had gereserveerd :):):slight_smile:
Anyway, waarschijnlijk kan ik niet, maar ik ga mijn best doen.

Wie het eerst komt… :smiley: Maar serieus, er is er nog een verkrijgbaar.

Helaas ben ik dan al op vakantie. Het is al weer erg lang geleden dat ik op een meeting ben geweest. Dat was toen in Eindhoven, dus zal al twee, drie jaar geleden zijn. Voor iedereen die gaat: een hele fijne middag/avond! En wat Henrik zegt: camera mee en foto’s posten; kan ik na de vakantie nog een beetje mee na genieten.

Gerwin