UITNODIGING: Meeting en Uitreiking Limited Edition 2007!

Nu dan eindelijk definitief! We hebben bericht gekregen dat de Horlogeforum.nl Limited Edition 2007 er aan komt! Dus konden we nu ook de al weer 5e jaarlijkse meeting plannen.

[center]De datum voor de meeting is vastgesteld op zondag 25 november a.s. van 15 tot 18:00 uur te Utrecht[/center]

De lokatie (aangeboden door Horlogeforum.nl) staat ook vast, namelijk een mooie (prive) ruimte op grote hoogte vlak bij de Jaarbeurs in Utrecht. Mensen die er in 2005 bij waren (verslag 2005: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,11434,11434) weten waar het is maar zullen het niet herkennen want het is helemaal verbouwd! Naast het hotel is een (openbare) parkeergarage en het is vlak bij Utrecht CS dus voor iedereen uit heel Nederland en Vlaanderen makkelijk bereikbaar!

[center]Wil je komen, stuur mij dan een pb of email, dan krijg je van mij de lokatie door.[/center]

De meeting is overigens voor iedereen met een passie voor horloges, of je nou wel of niet post op dit of een ander forum. De bedoeling van de meeting is dat horloge enthousiastelingen elkaar treffen om te kletsen over onze gezamenlijke passie en om elkaar natuurlijk onze mooiste horloges te laten zien. De afgelopen jaren (dit zal de 5e jaarlijkse meeting zijn) was het altijd erg gezellig en de laatsten gingen vaak pas in de late uurtjes naar huis.

Buiten het “gewone” meeting gedeelte zal ook de 5e Horlogeforum.nl Limited Edition worden uitgereikt! Iedere gelukkige toekomstige bezitter krijgt hierover nog een mailtje en aangezien er dit jaar 50 stuks zijn verkocht zal alleen dit gedeelte al een hoop volk op de been brengen. In ieder geval zal er dit jaar pers aanwezig zijn van een (of misschien meerdere) horlogetijdschrift om de Limited (en haar uitreiking) te bewonderen en wie weet er over te schrijven.
Maar ook de toch al wel bijna traditionele verloting van goodies van o.a. Juwelier Pijnenburg brengt de nodige spanning en vrolijkheid met zich mee, ook een goede rede om te komen. We hopen op nog meer inbreng voor de verloting, daarover later misschien meer (pb of mail als je (bedrijf) de meeting wilt sponsoren!).
Misschien zal ook Prim Holland een aantal stukken uit haar collectie komen tentoonstellen zodat we allemaal een goed beeld krijgen van wat het merk te bieden heeft. Dit is echter nog afhankelijk van hoe lang Prim Holland junior op zich laat wachten.

In het hotel kunnen we overigens beschikken over een ruime kluis, mocht je vinden dat je collectie op een gegeven moment beter daar dan ergens anders kan liggen.

Nadat de meeting om 18:00 uur officieel is afgelopen kunnen we bij voldoende animo (meestal meer dan genoeg animo) verder gaan in de bar van het hotel en/of zelfs nog wat eten in het restaurant van het hotel, bij de Chinees om de hoek of waar dan ook.

Dus zondag 25 november definitief vrij houden!

Henrik Schreef:

Maar je kunt nu in ieder geval de datum al
vrijhouden!

Check! :wink:

Yes, eindelijk een datum.
Ik kijk hier al een tijdje naar uit, ivm uitreiking van de Ltd.
Alleen heb ik ook een verjaardag die middag, maar ik ga zeker proberen er om 15:00 te zijn (waarschijnlijk max. een half uurtje).

Tot dan!

Zeg… het wordt toch geen driepersoonsfeestje voor mij, Henrik en Henrico hè? :slight_smile:

Nee, hoor :smiley: Mensen hoeven zich ook nog niet op te geven via dit bericht, het is een vooraankondiging zodat men die datum uit de agenda kan schrappen.

Ik heb geen limited gekocht, maar was toch gekomen als de meeting niet op een zondag was geweest. Ik heb één meeting bijgewoond, en die was erg gezellig. Ook is het leuk om een keer de koppies achter de nicknames gezien te hebben. Ik weet dat het nooit naar de zin van iedereen kan worden georganiseerd, maar volgend jaar (weer) op een zaterdag?

In ieder geval een hele fijne dag voor diegenen die naar de meeting gaan.

Gerwin

Henrik Schreef:

Nee, hoor :smiley: Mensen hoeven zich ook nog niet op te
geven via dit bericht

Nee snap ik, maar zo weinig reacties, terwijl er een record-aantal Limited’s is besteld… :slight_smile: