ik neem het graag van je aan! Ik ben niet zoān
waaghals:D dus ik laat het mooi zo. (krijg al
waanvoorstellingen van uitschietende messen, dikke
krassen etc)
Niet zo bang kerel, gewoon een beetje tape op de lugs van de kast en voorzichtig te werk gaan. Je zult versteld staan van de simpele doch uiterst briljante constructie!
Wie wil er nou Rolex als je ook een Tudor kunt dragen (tu)
Ik heb net zoān pols als jij en wist idd niet dat deze Tudor in midsize te verkrijgen was. Dit zou voor mij ook beter draagbaar zijn dan een Rolex Sub.
Wat is blauw toch mooi. Veel draagplezier!
Mooi Stef! Die van mijn vrouw had ik net gekocht via een WTB op o.a. TZ-UK toen deze verkoper zich meldde. En toen ik twee dagen later van Stef vernam dat hij op zoek was naar een Tudor, was de link snel gelegd. Tel daarbij (wat ik toen aannam en nu weet) Stefs voorkeur voor blauwe horloges⦠en toen was het helemaal compleet.
De 75090 (de 5 staat voor 35mm, de 09 voor plexi) is bepaald niet klein. Net als zijn Rolex-neef de Explorer 1 (36mm) draagt hij simpelweg groter dan je op grond van de maatvoering zou denken. Dat zie je ook duidelijk op de wristshot-foto van Stef.
Ik vind 'm prachtig en ik hoop dat je er veel plezier van hebt! (Maak je ook een foto met een blauwe nato - ik ben benieuwd)
Klikken of niet? Dat is de vraag. Die van mijn vrouw is bij Jan Ubels, ik haal 'm zaterdag op en dan weet ik het zeker, want toen ik 'm wegbracht, klikte de bezel niet.
Overigens (kijk. en nu gaan we hypen - zie een andere threadā¦) de vraagprijs voor een 35/36mm versie is ongeveer de helft van een 39/40mm (79050 / 79190). Simpelweg omdat velen het hierboven getoond horloge een damesmaat vinden. Als je naar de fotoās van Stef kijkt, zie je hoe het werkelijk is!
Overigens meen ik me te herinneren dat deze blauwe uitvoering er ook is met rechte wijzers. Maar daar ben ik op dit moment niet zeker van.
Klikken of niet? Dat is de vraag. Die van mijn
vrouw is bij Jan Ubels, ik haal 'm zaterdag op en
dan weet ik het zeker, want toen ik 'm wegbracht,
klikte de bezel niet.
Overigens (kijk. en nu gaan we hypen - zie een
andere threadā¦) de vraagprijs voor een 35/36mm
versie is ongeveer de helft van een 39/40mm (79050
/ 79190). Simpelweg omdat velen het hierboven
getoond horloge een damesmaat vinden. Als je naar
de fotoās van Stef kijkt, zie je hoe het werkelijk
is!
Overigens meen ik me te herinneren dat deze blauwe
uitvoering er ook is met rechte wijzers. Maar daar
ben ik op dit moment niet zeker van.
Menno
Zeker bestaat deze met rechte wijzers, de meest zeldzame:
Ja, die bedoel ik! Mooi isāie he? Bedankt voor het posten. En als die 40mm Tudors totaal onverkoopbaar zijn geworden, wil ik er voor de prijs van een 75090 wel eentje van je overnemen
Menno (die langzamerhand de inhoud van zijn oorlogsschatkist eens gaat tellenā¦)