Erg mooie aanwinst (tu)
Jep, erg mooi horloge die je ook nog eens super staat (tu)
Ik wil ook zo’n uitpakparty B)- wat een schitterende tudor heb je daar en je bent niet de enige op dit fotum geloof ik :~
Aviator
Heren,
allemaal bedankt voor de leuke reacties, zoveel positieve reacties heb ik nog niet eerder ontvangen:o
Toen precies een jaar geleden mijn moeder overleed, wilde ik, als alles afgerond was, graag een speciaal horloge kopen en dan liefst iets waardevast en tijdloos qua model.
Door een topic (één van de velen:D) van Roel over zijn Tudors, ben ik finaal gevallen voor de looks en uitstraling van die klokken. Ik ken geen ander horloge wat zó mooi verouderd als een sub. Het werd een heuse grail… Alhoewel deze totaal nog geen vintage uitstraling heeft, komt dat met de jaren vanzelf wel.
Hoe het verder liep kun je uit de reacties van Menno wel opmaken. Ik ben er bijzonder blij mee en ga hem met beleid dragen;)
Wat betreft de bezel:
de moderator van het Rolex forum op WUS berichtte hetzelfde als Roel:
The 75090 had a bidirectional friction lock bezel, not a unidirectional click spring bezel. The 70190 had the click spring bezel.
Morgen ga ik me lekker uitleven op het maken van foto’s.
Wanneer is die meeting? Ik ben er klaar voor:D
Zeer ‘vrolijk’ horloge. Is eens wat anders dan wit, zwart of grijs. (tu)
Tudor is een prachtig merk… Ik ben er helemaal fan van!
wat een enorm mooie klok. congratz. staat hier ook nog op de lijst, het kleine zusje van rolexxxx
(tu) (tu)
Erg mooi, gefeliciteerd met deze aanwinst en veel draag plezier.