Uitpakparty

Gisteren na een dag of 10 onderweg vanuit Singapore en bij de Douane gelegen te hebben pakje opgehaald:





Een schakel eruit en zit heerlijk om de pols, mijn BFK:

Gr. Marc

10 dagen, best snel.

Gefeliciteerd met je aanwinst!

Hoi Marc,

Mooie robuuste duiker. veel plezier er mee.

Is het interessant om dergelijke horloges uit verre landen te bestellen? Bedoel het in die zin dat je dan niet alleen naar de prijs kijkt, maar ook naar bijv. service en aftersales?

Groet Tecco

Ik weet precies hoe je,je voelt als je zulke pakjes uitpakt, altijd weer een fijn gevoel.

groet Gerardo

Zit slagerij Beulen in Singapore…? Dat ze daar ook al van die mooie klokken verkopen joh! :stuck_out_tongue: (:smiley:

BygoneTime Schreef:

Zit slagerij Beulen in Singapore…?

Volgens mij in Melick. P.S. Een slager waar je als koe liever niet terecht komt, gezien de naam ;).

Wel heerlijke spareribs gisteren :slight_smile:

lencoth Schreef:

BygoneTime Schreef:


Zit slagerij Beulen in Singapore…?

Volgens mij in Melick. P.S. Een slager waar je als
koe liever niet terecht komt, gezien de naam ;).

:smiley: Zal vast niet zo erg zijn als deze: http://bit.ly/1cfLDAG

Lekker hoor! (tu) Laat ik ze zo nou dalijk ook gaan eten, maar dan van restaurant Gaia. :wink:

proficiat!

BygoneTime Schreef:

:smiley: Zal vast niet zo erg zijn als deze:
http://bit.ly/1cfLDAG

Er is niets mis me slager (hij is zelfs goed), maar de naam…
Maar ja, kan die ook niets aan doen.

Leuke Seiko weer, proficiat!

Mooie stoere klok!!
Gefeliciteerd en veel draagplezier…

Pieter.

Proficiat!

Altijd een leuk moment, dat je een nieuwe aanwinst kunt uitpakken. Je zou hem bijna weer opnieuw willen inpakken om het moment nog een keer op nieuw te kunnen beleven, toch?

Veel plezier met deze prachtige BFK!!!

Gr Wouter

Heb die van mij destijds gewoon opgehaald in Houten, tijdens de Rikketik. Maar dit is natuurlijk veel spannender! Gefeliciteerd en veel plezier ermee! Is een van mijn favoriete horloges!:~

Explore MrFitGuru

Hij blijft mooi hè…heel veel plezier!
De BFK begint hier een beetje de functie van het Monster over te nemen, geloof ik…qua populariteit. Van het Monster zijn voor- en tegenstanders, deze heeft dat m.i. minder.

Dick

Dick V Schreef:

Hij blijft mooi hè…heel veel plezier!
De BFK begint hier een beetje de functie van het
Monster over te nemen, geloof ik…qua
populariteit. Van het Monster zijn voor- en
tegenstanders, deze heeft dat m.i. minder.

Dick

Denk dat dit komt doordat de bezel en kast em wat meer als een ‘normale’ duiker doet ogen.