Uitslag & Bestel: de Horlogeforum.nl Limited Edition 2007

[center][/center]

De Auguste Reymond Mega Boogie Limited Horlogeforum.nl is met ruime meerderheid verkozen tot Horlogeforum.nl Limited Edition 2007! Auguste Reymond http://www.augustereymond.ch is een zeer bekend en gerespecteerd merk dat al meer dan een eeuw bestaat.

Sinds 1898 produceert Auguste Reymond horloges in Tramelan, een dorp gelegen in het Juragebergte, midden in het hart van de Zwitserse horloge-industrie. Een plek, afgelegen van de drukte van de grote stad, waar de tijd zelf nog haar eigen waarde heeft en niet word gedreven door passerende trends en snel geld, een plek waar men nog de tijd kan nemen om tijdloze schoonheid te creëren.

En die tijd gaan ze nu voor ons aanwenden om de Mega Boogie Horlogeforum.nl Limited Edition 2007 te maken, een Limited Edition die met de hand door vakmensen gemaakt zal worden. Vakmensen die hun vaardigheden overgedragen hebben gekregen van de generaties horlogemakers voor hen:

[center] [/center]

Model Mega Boogie

Uurwerk: Unitas 6498 (handopwinding)
Kast: RVS, diameter 44mm, hoogte 10,3mm

Wijzigingen Mega Boogie Limited 2007:

Wijzerplaat: Off-white, subdial blauw
Indexen: Blauw, indexen subdial off-white
Wijzers: Staal geblauwd, decentrale secondewijzer off-white
Glas: Voor- en achterzijde saffier glas
Band: Leder, donkerblauw met doornsluiting
Opschrift voorzijde: Limited 2007, lettertype gelijk aan opschrift “Auguste Reymond” in blauw
Opschrift achterzijde: HORLOGEFORUM.NL, gedrukt in blauw op onderkant van het saffierglas
Nummering: vermelding van het unieke nummer en totaal aantal op het Unitas uurwerk
Extra: Luxe opbergdoos + certificaat & garantiebewijs

De prijs van deze prachtige limited? Slechts € 450,- !

Hoe kunt u deze Horlogeforum.nl Limited Edition 2007 in uw bezit krijgen? Niet meer. Bestellen kon tot 31 juli of tot er 99 stuks zijn verkocht!

Oplage en de nummers!
We gaan in eerste instantie zoals altijd uit van een oplage van 25 stuks. Een echte Limited dus! Mocht de interesse echter groter zijn en dat is zeker niet ondenkbaar, zullen we de oplage per 5 verhogen (tot een maximum van 99 stuks). Hoeveel het er ook worden, een unieke kans om in het bezit te komen van een zeer gelimiteerd horloge van een zeer gerenommeerd bedrijf! Daarbij is uit het verleden gebleken dat onze Limiteds steeds meer waard worden, dus ook als belegging geen slechte investering (maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst).

Deelnemers aan eerdere Limiteds hebben voorrang in keuze van een nummer. Iemand die in 2006 heeft meegedaan kan hetzelfde nummer krijgen als hij of zij in 2006 ook had. Deelnemers aan de limited 2005 die niet meededen in 2006 kunnen, als degene die dat nummer in 2006 had het niet wil, met voorrang hetzelfde nummer krijgen als in 2005. Enzovoorts met terugwerkende kracht tot en met 2003.
Geef daarom voor de zekerheid, of u nou wel of niet eerder mee heeft gedaan, een top drie van favoriete nummers op. Heeft u geen voorkeur, laat dat dan ook weten, dat is voor ons erg makkelijk.

Uitreiking en verzenden!
De Limiteds zullen, na levering aan ons, worden uitgereikt op de jaarlijkse horlogemeeting die, afhankelijk van de leverdatum, ergens in september, oktober of november zal zijn (dus in ieder geval ruim op tijd voor Sinterklaas en kerst)) op een locatie centraal in Nederland. Zodra we meer weten over de levertijd zullen wij u natuurlijk via deze weg op de hoogte stellen.

Kunt u niet naar de uitreiking komen, kunnen wij het horloge de dag na de uitreiking aangetekend naar u toesturen of kunt u het vanaf de dag na de uitreiking op werkdagen komen halen in Rotterdam (!). Weet u al of u wel of niet kunt komen, laat dit dan ook in uw mail weten. Als u nu al weet dat u het horloge opgestuurd wilt krijgen kunt u gelijk € 6,45 extra overmaken (voor aangetekende verzending), weet u het niet zeker vertrouwen wij er op dat u dit later alsnog voldoet. Aangetekende verzending gebeurt overigens op eigen risico!

Zoals bij elke verkiezing zijn er winnaars en verliezers. Het aantal stemmen voor de Auguste Reymond lieten echter geen twijfel bestaan over wie de terechte winaar was, ondaks dat er op de Hamilton ook veel stemmen zijn uitgebracht. De Kiber en de Chrono Watch deden het minder goed.

De Werkgroep wil de deelnemers aan de verkiezing die niet hebben gewonnen toch graag bedanken voor hun inzet:
Voor de Hamilton de heer J. Jansen van het forum en mevrouw Nooijens van de Swatch Group Nederland.
Voor de Chrono Watches de heren R.H. Visser en H. Mennink van het forum en Addy van Dijke van Van Dijke Trading.
Voor de Kiber Richard Kies en Roger Tokaya van Kiber / D.W.F. Nederland.

Wij hebben alle voorstellen als zeer positief ervaren en nodigen de jullie alvast van harte uit voor volgend jaar met een nieuw voorstel te komen!

De mooiste heeft naar mijn mening gewonnen… Die had dus >50% van de stemmen?

Wat waren het totaal aantal stemmen en de aantallen stemmen per model, eigenlijk?

Er waren 112 unieke stemmers (dus die ook de juiste gegevens hebben gemaild, er zitten er altijd een paar tussen…) en dat is meer dan ooit! Het aantal per model houden we voor ons maar er waren ruim 2x zoveel stemmers voor de AR dan op nummer 2.

acour_jeroen Schreef:

Die

had dus >50% van de stemmen?

Wat waren het totaal aantal stemmen en de
aantallen stemmen per model, eigenlijk?

Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.

En Henrik, wie waren de mensen achter de Auguste Reymond? Ook niet onbelangrijk denk ik;) (of lees ik hier overheen?)

Mark-Peter van thewatchcollection.nl

Paul van Juwelier Verlinden

Jorgent van het forum :slight_smile:

ik denk dat de mooiste ook wel heeft gewonnen… :wink:

seamaster Schreef:

ik denk dat de mooiste ook wel heeft gewonnen…

Dat vind ik ook!

seamaster Schreef:

ik denk dat de mooiste ook wel heeft gewonnen…

Daar ben ik het helemaal mee eens.
De bestelling is al gedaan.
En nu het lange wachten…

De mooiste heeft gewonnen dat staat vast. Ik heb inmiddels het geld overgemaakt, mijn nummers ingediend maar moet helaas nog wachten tot de uitreiking. Eerst op vakantie dan maar met mijn Omega Seamaster, hetgeen zeker geen kwelling is.

Groet,

Bojo

Vwb die 50%: erg ruim :smiley:
De bestellingen lopen best wel hard, dat is ook een duidelijke indicatie dat het horloge goed bevallen is. Leuk!

Kijk, over smaak en kwaliteit valt niet te twisten. De horlogesmakers uit tramelan hebben naar mijn mening een fantastisch mooi product gemaakt voor deze verkiezing. Klasse!

Graag de levering naar september halen (augustus mag ook) …:slight_smile:

Zo snel is het nog nooit gegaan!

Ik geloof dat het klopt, ik moet even mijn lijst die ik op mijn werk heb naast de mails die ik thuis heb leggen. Maar de eerste hoeveelheid is… op! Dus gaan we nu naar 30 stuks…

Dat gaat wel erg snel…het moet natuurlijk wel een limited blijven :wink:

Ik sla de limited over dit jaar. Hij is best leuk, maar ik zie toch ook overeenkomsten met de 1e limited; de Zeno en die heb ik al. Voor mij voegt deze in feite niets toe en vind ik de Auguste persoonlijk dus niet byzonder genoeg.

Niels

op naar de 50…

groet Arno.

Hola Henrik,

Hoever zijn we inmiddels?

We gaan de 50 wel halen hoor :smiley: Mooi aantal he?