Uitslag door een horlogeband

40 jaar geleden ook al?

Het zit gewoon tussen je oren. :smiling_imp:

Nee, echt flink balen. Kan je het op een of andere manier coaten? Ik denk ook maar even hardop hè!

2 likes

:joy: blanke lak van de Action erop. Niet van dat benauwde.

2 likes

Blijkbaar toch en bijzonder soort staal, ook toen al… ( ? )

1 like

Het is wel zo dat ik bij die oudere subs (16610 2x gehad) ook af en toe last van had.

Nieuwere banden absoluut geen last.

Ik ben zo gevoelig :joy:

Welke gaan eruit dan. Hoeveel heb je er nu ?

Haha
Zwart maken. Nee nee. Weet het nu ook niet meer wat te doen. GVD

Plakbandje erop! :laughing:

1 like

Ik heb echt geen zin om van alles er aan te doen. Kan er een lederen band aanzetten met een titanium sluiting. Maar ik heb het horloge ook juist voor de band gekocht. Zat pas nog in twijfel voor de rose met lederen band.
En dat de band gewoon nat kan worden is ook erg fijn.

Volgens mij kun je staal volgens een speciale behandeling ook laten rhodineren. Kostbaar maar bij een AP zeker de moeite van het overwegen waard ? ( binnenkant band )

Laagje goud aan de binnenkant erop :weary:

1 like

Oh ik heb er zat. @Schoen noemt mij niet voor niets Han de Laar. Ook nu even een rose 40 thuis liggen, die met de groene wijzerplaat. Wat een rukding, mag weg voor een prikkie.

Deze heb ik zelf te koop:
https://www.instagram.com/p/B5I00PvnG2m/

Deze, kratje pils en een emmer Haribo tegen die AP.

3 likes

Of je zet er een witgouden sluiting op…

Rhodium is platina familie. ( wordt o.a. gebruikt om witgoud de echte witte kleur te geven ). Witgoud zelf bestaat namelijk niet want is in de praktijk gelig en wordt gerhodineerd om de witte kleur te krijgen. Slijt er na een aantal jaar ook af.

Misschien contact opnemen met AP? je zal toch niet de eerste zijn die niet tegen nikkel kan? Wel raar dat ze een staalsoort gebruiken waar een klein percentage van hun klanten een allergische reactie aan kan overhouden… Je zou toch wel wat meer mogen verwachten als je zoveel geld uitgeeft

Een van de redenen dat ik alleen natuurlijk gelooid leer gebruik voor het maken van bandjes. De meeste bandjes zijn gemaakt van (veel goedkopere) “ chrome tanned leather”.

2 likes

:joy::joy:
Had bijna een deal gemaakt met de gmt. Maar heb al een 40 DD. Dus daarom niet gedaan.

Hoop dan geen Heineken :face_vomiting: Snap niet dat deze nog niet verkocht is. Prijs is pima. Zag Ruud de wild er ook mee lopen. Wel langs armbanden. Die ziet er over 1 jaar niet meer uit.

1 like

Gewoon je AP over je mouw dragen. Probleem opgelost :sunglasses:

4 likes

Als je die al krijgt, ben ik band dat ie zomaar 5k kan gaan kosten.

Ook bij rolex ?
Dacht gelezen te hebben dat witgoud van nu niet meer veranderd

Ik zal vandaag eens een bericht doen. En wil ook weten of de samenstelling van de 15500 het zelfde is. Is anders ook een optie.

Zo zie maar weer. Maar als het echt maar om een paar mensen gaat kunnen ze daar ook geen rekening mee houden. Moeten ze maar omruilen voor een witgouden toch :sunglasses:

Zie wel meer van die rare figuren die dat doen. Man man wat ziet er dat raar uit

Er zijn genoeg kwalitatief goede staal legeringen die voor ieder geschikt zijn, inclusief uw tere huidje. Hou ons op de hoogte wat AP zegt. Ben benieuwd

1 like

Ik moet zeggen dat ik ook niet heel hard mijn best aan het doen ben. Maar Jasper gooide mij gisteren in de Instastories en ineens is er een boel interesse. :joy:

1 like