Uitslag door een horlogeband

Maar goed. Zijn er hier nog meer mensen die hier last van hebben. Of ben ik hier nou echt de enigste.

1 like

Dat sowieso. :relaxed:

4 likes

Ik heb ook zoiets. Staal, goud, platinum, allemaal geen probleem. Maar koper, messing of misschien ook wel nikkel krijg ik meteen uitslag van. Wel makkelijk in de winkel. Ik ben gek op zilveren armbanden, en als ik bij het passen al jeuk voel weet ik dat het nep is. Zo heb ik zelf pas een armband “ontmaskerd” bij een verkoopster die het zelf niet eens wist. Ze beweerde bij hoog en laag dat het zilver was, maar het bleek een heel dun laagje te zijn om een bandje van koper.

4 likes

Dat is wel erg snel. Duurt bij mij meestal een uurtje

Nope, ik voel het meteen. Ik zie het als mazzel! :blush:

En hem dan niet snappen :joy:

1 like

Mischien maar voor een geelgouden op lederen band gaan.
Deze combi ziet er mooi uit. En niet zo opvallend. Die van jou is erg mooi.
Hoeveel mm is die ?

Is inderdaad mazzel.

Waarom denk je dat ?

1 like

Welke bedoel je?

Balen, ben wel erg benieuwd naar de reactie van AP. Vooral of als er geen Plug en Play oplossing is ze wat voor je gaan bedenken/maken.

1 like

Volgens mij heb jij die hier via forum overgenomen.
Heb je er zoveel dan ?

Ben bang dat ik dat wel kan vergeten. Als ik niks kan vinden dan gaat ie eruit. Kan er anders niks mee

1 like

Wat een teleurstelling. Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen.

Oh die. 34mm. 1503. Heel cool!

Deze is inmiddels ingeruild tegen een 16013

Goedemorgen, dat is wel balen zeg! Maar je zult echt de enige niet zijn en er moet toch een oplossing voor zijn. Rhodineren van de sluiting lijkt mij een goeie. Maar misschien heeft AP toch ook een oplossing. Tja, en anders hupsakee, weg ermee. Kopers genoeg vermoed ik.

:joy:
Zeggen ze dat ik snel ben

1 like

Ja inderdaad. Ga straks een mailtje doen. Denk niet dat ik met deze vraag bij S&C of pijnenburg moet zijn.

Ze zullen mij bij AP ook niet vertellen wat er allemaal inzit. Mischien dat de 15500 wel ok is. Ga die vraag ook even stellen

https://newsroom.posco.com/en/need-know-stainless-steel-wristwatch/

Interessant artikel over het gebruikte staal door o.a. Rolex en AP.

1 like

Is wel duidelijk. Heb een 316L allergie.
AP en breitling gebruiken dat.

Maar ik heb net een.mail weggedaan. Mischien hebben ze een oplossing