UITSLAG HF foto challenge #21 - Thema: Zomervakantie/Staycation

Dank je wel😂 Henk! (Nog ongeveer vijf stemmen op foto nummer 14, dan…)

1 like

Hoeveel rolexen gaat dat opleveren?

1 like

Foto vier heeft nog geen enkele stem, daar moet toch nog wel even iets aan gebeuren!

Volgende thema gaat iets te maken hebben met muziek denk ik :grin:

Met muziek is toch al geweest😀?

1 like

Met geld?

Er zijn al zoveel leuke thema’s geweest dat ik het eigenlijk niet meer weet.

1 like

:shushing_face: Lucas slaapt volgens mij al

2 likes

Portugal, en de wijnen zijn subliem :ok_hand:t4:

Nog speciaal een camping geboekt, 1200km gereden, een paar badslippers en badminton-set gekocht. De SKX007 nog even wakker geschud. Helaas te laat voor deelname…
Er zit weer een hoop creativiteit tussen😉. Foto 14 heeft mijn stem.

4 likes

… ooo … sorryyy…

1 like

Goed zo👍🏻

Mooi, alle foto’s hebben nu minstens een stem, ik kan nu rustig slapen!:blush:

2 likes

Dit is een moeilijke. Allemaal even goed!

Dat ligt aan het aantal stemmen :hugs:

Bedankt voor je stem :pray:t3:

Dat kan nog spannend worden vandaag @HansT.
Ik gun hem je van harte maar ik hoop toch nog op een eindsprint. Maar laten we ook @anon53002072EV niet uitvlakken, die doet ook nog goed mee met die mooie foto.

2 likes

Het wordt inderdaad echt spannend, dus sterkte @GiveMeYourDough en @anon53002072EV en alle anderen in de eindsprint!

Laat iedereen nu stemmen op nummer 14 of 15😀!!!

3 likes

Strakke race dit heren, spannend maar bovenal leuk hoe het stemmen verloopt.

Tandenknarsend de eindsprint in.

4 likes

Spannend! Hopelijk komen er nog wat stemmers bij!

2 likes

Ik heb dankzij deze ronde en dankzij artikelen over “glamping” een nog grotere hekel aan marketing en kamperen gekregen. Maar Staycation… iedere keer als ik het woord zie moet ik een klein beetje overgeven in m’n mond.

Evengoed heb ik voor foto 9 gestemd. Ondanks de keuze van horloge is het wel een foto die context laat zien die niet teleurstellend, saai, verstikkend bourgeois of zelfs aanstootgevend is. Foto 7, je weet waar ik het over heb.

Creds voor foto 13 en 14. Foto 14 is zelfs een veel betere product foto en zou perfect zijn als er wat fill flash op het object gebruikt was. Foto 15 heeft geinige kleurvlakken maar helaas clutter in de vorm van die natte, raar afgekapte zonnebril, 18 is een aardige poging tot stilleven die nooit echt sprekend wordt, en de rest is het noemen niet waard.

Woaromdatten? Als er foto’s slecht zijn ga je ze toch geen troost-stemmen geven? Dan zou je de maker niks leren. :slight_smile:

6 likes