UITSLAG HF foto challenge #21 - Thema: Zomervakantie/Staycation

Eens!

Maar ere wie ere toekomt, @ElChueco is founding father van deze fotowedstrijden. Ik vind het ook telkens weer een leuke afwisseling van de behaarde armen die we dagelijks voorbij zien komen. Dus als ik kan helpen, doe ik dat … :beers:

9 likes

Ben blij dat jij er zo fanatiek mee om gaat. Houdt de gang er in! :sunglasses::+1::+1:

2 likes

Er waren veel mogelijke winnaars deze ronde.
Maar stemmen kun je ook behalen met sympathie en dat is zeker zo knap.
Van harte gefeliciteerd Hans!

2 likes

Leuk @HansT Proficiat. Vanavond vieren met de Oris bij volle maan? Ik ben benieuwd naar het nieuwe thema.

1 like

Mooie foto @HansT! Van harte met de winst! :smile: :+1:

1 like

Dank jullie wel allemaal voor jullie felicitaties en “medeleven”:grinning:. Het gaat goed komen met hulp van @junior, ik heb een (volgens mij) mooi idee voor de volgende challenge, maar daarvoor wil ik even rustig de tijd nemen en e.e.a. uitproberen. Het onderwerp lijkt heel “simpel”, maar als iets gemakkelijk lijkt…
Jullie horen van mij!

10 likes

Ah, is dat de reden dat er geen wristshots meedingen? Een thema voor de volgende keer kan dan “vrouwen armen of gewaxte/geëpileerde mannen armen only” zijn :joy: :clown_face:

1 like

Gefeliciteerd Hans, verdiend gewonnen! 🥳
Ik ben benieuwd naar je onderwerp! :grinning:
En @junior, ook bedankt voor je inzet! :ok_hand:

2 likes

Proficiat @HansT, benieuwd naar het volgende onderwerp .

1 like

Congrats @HansT

1 like

Mijn stem is naar foto 4 gegaan. Slaap zacht :blush:

1 like

Ben benieuwd Hans. Een wijs man zei ooit… Simplicity is the ultimate sophistication.

1 like

Dank je wel!:grinning:

Absoluut

Haha, dat klinkt bekend. Ik maakte mijn foto ook even snel tussendoor. Eigenlijk wilde ik het horloge in het gras, dat had vast beter uitgekomen. Alleen daar kreeg ik hem niet netjes staand zoals ik wilde. Snelle improvisatie en toen waren er al 2 donderstenen die aandacht nodig hadden…

2 likes

Gefeliciteerd met je uitjes Hans. Ik kijk uit naar het volgende topic.

1 like

Haha mooi hè.

1 like

Dat ook, dat ze lekker enthousiast zijn heeft zeker zijn charme :slight_smile:

1 like

Die van mij rent heel de dag met een g shock om z’n arm en roept dan “piepen, piepen papa” en 's avonds in bed kruipt ie altijd onder de dekens om “groen” te zien als ik een duiker om heb :see_no_evil:

1 like

Wat schattig. Mijn jongste (5) moet altijd met de bezel spelen van duikers en mijn horloge van de dag kiezen als hij de kans krijg.

De oudste kan bijna klok kijken. Dus die krijgt binnenkort een flik flak van me.

1 like