UITSLAG HF foto challenge #21 - Thema: Zomervakantie/Staycation

giphy

En we hebben een winnaar! Sorry @HansT, je bent een overtuigende winnaar. Had je maar geen vakantie uitjes op de foto moeten zetten. :wink:

Volgens wat geroep vanaf de zijlijn is het technisch gezien wellicht niet de beste foto, maar dat hoeft ook helemaal niet zo hebben ook de eerdere edities al bewezen. Ik vind zelf dat als er wat moeite is gedaan dat iedereen dezelfde kans heeft.

Hear hear! :ok_hand:

Hans, van harte! Als ik je ergens mee moet helpen stuur me maar een PB en ik ga voor je aan de slag.

4 likes

Proficiat Hans.

1 like

Gefeliciteerd @HansT, een verdiende winnaar!! Zelf ook best tevreden met mijn resultaat :smiley:

1 like

Gefeliciteerd Hans.

1 like

Dank je wel Chris!
Onze vakantie bestaat dit jaar uit uitjes in de buurt, er zit ook wat geld, wat oorspronkelijk voor vakantie-uitjes bestemd was, in m’n nieuwe Oris, zodoende een foto met uitjes.

2 likes

Dank je wel @junior en dank jullie wel allemaal, ik was zo druk met het antwoord voor @Fate_Amenable_To_Change bezig, dat ik nog helemaal niet in de gaten had dat ik al gewonnen had😀.

Nu ga ik bezig met de volgende challenge, zoals gezegd heb ik daar een idee voor, maar ik wil eerst zelf een nieuwe foto maken over dit onderwerp, dat is al een uitdaging op zich.

Graag wil ik van jouw hulp gebruik maken @junior en laat ik z.s.m. van me horen.

Ik zag er tegen op om te winnen, maar nu ben ik wel blij en ga het vanavond vieren!!!

12 likes

Zoals ze in de koers zeggen. Winnen is winnen. 🥳 en zolang je geen Lance Armstrongske doet sta je voor altijd op de erelijst. :trophy:

1 like

Van harte Hans! Hele leuke foto :smiley:

1 like

Dank je wel Vincent, de uitjes op de foto zijn wel echt😀, ze hangen er nog steeds (zie foto).

5 likes

Ik ben erg benieuwd!
Zo langzamerhand hebben we al best veel onderwerpen voorbij zien komen, dus het zal een uitdaging worden iets te vinden waar iedereen mee uit de voeten kan maar volgens mij gaat dat lukken. Ook die voorbeeldfoto trouwens. :wink:

giphy-2

Geniet ervan! :champagne: :cake: :beers:

3 likes

Van harte gefeliciteerd Hans! En @junior bedankt voor de geweldige ondersteuning !

4 likes

Dank je wel @ABCSteed!

1 like

Graag gedaan.

3 likes

mooi @HansT. Terechte overwinning met jouw prachtige horloge en de uitjes!

2 likes

Van harte gefeliciteerd @HansT! Geniet van je overwinning en neem er één van mij.
Een uitje dan hè, het bier is voor mij :grin:

@Fate_Amenable_To_Change ik ga het eens proberen al moet ik zeggen dat bijna alle foto’s, waaronder deze, die ik maak in haast zijn gemaakt.
Meestal is m’n zoontje in de buurt en heb ik maar een paar seconden de tijd voordat ie weer met z’n nieuwsgierige handen de boel omver komt trekken :see_no_evil:

3 likes

Proficiat @HansT verdiende winnaar
( ik was al verbaasd door de voorselectie te geraken deze keer ) op naar het nieuwe thema en meer inspiratie… maar eerst :tumbler_glass:

2 likes

Gefeliciteerd @HansT :ok_hand:
Mooi dat dit topic nog steeds zo goed loopt :+1:
@junior lekker bezig!!

4 likes

Inderdaad …@junior dat mag gezegd worden het blijft een aantrekkelijke wedstrijd

5 likes

Gefeliciteerd @HansT! En ik voelde met je mee. Ik weet nog hoe ik 'm kneep een paar fotowedstrijden terug en het er even op leek dat 't iets te goed ging met de stemronde :wink:. Bij mij liep t met een sisser af…

1 like

'Ui’termate terechte winnaar, gefeliciflapstaert :slight_smile:

2 likes