Uitslag HF foto challenge #7 MUZIEK

Daar is ie dan, de stemronde van de muzikale foto challenge!
Met 27 inzendingen en maar 16 plaatsen - Ja, ik volg de trend om er 16 te selecteren terwijl er 15 in de regels staat :wink: - is het bijna 50/50 of jouw foto erbij staat.
De eerste 10 foto’s kon ik wel uit komen, maar vervolgens had ik nog maar 6 plaatsen voor 17 foto’s… Het werd dan ook hier en daar wat iene miene mutte om eruit te komen. Mijn welgemeende excuses als jouw topfoto er niet bij staat, maar het is niet anders in deze editie.

Voor de mensen die de foto’s nog niet hebben gezien, kijk vooral ook even naar alle top inzendingen die het niet hebben gehaald:
HF foto challenge #7 - Thema: MUZIEK
Nou over naar het stemmen, hieronder in willekeurige volgorde de selectie van 16 foto’s;

Foto 1
01

Foto 2
02

Foto 3
03

Foto 4
04

Foto 5
05

Foto 6
06

Foto 7
07

Foto 8
08

Foto 9
09

Foto 10
10

Foto 11
11

Foto 12
12

Foto 13
13

Foto 14
14

Foto 15
15

Foto 16
16

  • Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16

0 stemmers

Succes!

11 likes

Gestemd op foto 3, maar 9 is super scherp en strak. Gefeliciteerd weer @junior. Wat gaat de volgende thema worden?

1 like

Jammer dat @dreski de selectie niet gehaald heeft, origineel met hoofdletter O.

1 like

Hele goede keuze nr 3 :wink:

1 like

11, 9 en 3 :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Mag er maar één kiezen :face_with_raised_eyebrow:

Als nummer 3 de foto recht van voren had gemaakt dus meer symmetrisch en wat dichterbij dan sowieso 3. Mooi gedaan met de bloemen. Maar nummer 9 all the way

Ook maar eens een keer gestemd en wel op foto nr. 9.

Foto 4 it is.

Hoe graag ik ook op Nr. 3 wil stemmen!!!
Mijn stem gaat uit naar Nr. 11

Waarom niet 19 foto’s? Dat is het maximale aantal wat je in een poll kunt toevoegen.

Wel weer een hoop mooie inzendingen zeg. Helaas heb ik geen tijd gehad zelf een foto te maken. Hopelijk volgende ronde weer.

Edit: foto 9 dan maar. Toch de mooiste vind ik.

Foto 9 vanwege de gulden snede en scherp. Foto 12 vanwege de schepte/diepte. Kon er maar eens kiezen, werd 9.

Groeten
Rutger

Ik zelf heb gestemd op de piano van @HansT, erg leuk bedacht zo’n piano vol met horloges. :ok_hand:

2 likes

Prachtige foto’s, ik heb zelf op foto 1 gestemd, dat vind ik een mooi helder plaatje met ook nog m’n favoriete merk😀!

1 like

Maar de foto’s moeten toch op fototechnisch gebied worden beoordeeld en niet op favoriete merk?? :open_mouth:

Groeten
Rutger

Ps :star_struck:

2 likes

Foto 4 omdat hij zijn BIC pen niet kon vinden :slight_smile:

1 like

@junior kan er wel wat van zeg!

1 like

Ik denk dat je deze aan de jeugd even moet uitleggen, man man wat een gedoe was dat altijd … :wink:

2 likes

Ik twijfelde tussen foto 15 en 1. Ik ben voor 15 gegaan. Prachtig door de eenvoud en de kleurensetting.

1 like

Ik heb op @HansT gestemd, want 27 horloges laten balanceren op pianosnaren is veel moeilijker.

6 likes

Toch iemand die er verstand van heeft. :wink: