Uitslag Horlogeweggeefprijsvraag

I.O Robert.

5 likes

Ik geef mijn Rolex weg aan degene die de volledige F1 uitslag op de seconde precies goed weet te voorspellen + de minuut weet te raden van de eerste 12 goals van Kasper Dolberg.

Je inzending graag per duif sturen naar @25tien

7 likes

Nou…Leuk!

:yum:

Ah ik heb blijkbaar iets gemist. Wat hebben jullie voor leuks gedaan met de Tour?

Daar leek het even op!

Verlicht me grote Logiesan! :jp:

Even in mijn eigen, sterk overdreven, analogie (pun intended):

Ze hielden een vette vis voor aan iedereen die mee deed aan een prijsvraag. Uiteindelijk had niemand gewonden omdat er 6 getallen achter de komma een cijfer niet goed was…

1 like

2 likes

Ze?

@Logie
Nou weet ik wel dat je recht voor zijn raap bent en heel adrem,maar het lijkt mij in deze toch handiger om eerste te vragen waarom ik ipv Robert de uitslag plaatste.

Nou hoef ik jou natuurlijk niks uit te leggen,maar doe het toch maar even .
Ik heb niks met de prijsvraag te maken ,maar deed alleen even iemand een plezier om de einduitslag te plaatsen omdat de topicstarter verhinderd is.

Ik ben in geen enkel geval verantwoordelijk voor wat betreft de prijsvraag of prijzen die gewonnen hadden kunnen worden.

btw
Ik haat wielrennen en zou nooit een dergelijke prijsvraag opzetten.:smile:

1 like

Ook geen poedelprijs voor degene die het dichtstbij zat? Een nato bandje in de Franse kleuren bijvoorbeeld?

Was er wel iemand die het er dichtst bij zat??

Zo ja, wie?

Een bolletjestrui nato! Leuk voor bij dit klokje:

3 likes

Denk nog eens goed na over deze zin :wink:

1 like

Haha ja of een roze. Of is dat de Vuelta :laughing:

1 like

Liever niet,… snel getikt en hopelijk is de strekking wel duidelijk. Heb de ballen verstand van mensen op een racefiets. Laat staan hoe het allemaal werkt met die verschillende pakjes. :wink:

Zouden we een terechte winnaar kunnen aanwijzen?

Je doet het er om he

1 like

Vroeger keek ik wel naar wielrennen. Maar toen dat met die doping kwam ben ik gestopt. Het is dan toch een beetje alsof je naar een wereldkampioenschap voetbal zit te kijken waarvan je later hoort welke scheidsrechters omgekocht waren.

1 like

Precies dat, geef al die clowns dan doping dan wordt weer een beetje eerlijk, nu moeten we jaren op de memoires wachten van een ronde koning om te horen wat iedereen nu al vermoedt: stijf van de doping…

1 like

Precies. En dan ook nog onze eigen Bauke. Brrr…

1 like

nee, die is schoon…