Uitslag Limited: "to close to call" - 2e stemronde

Uit de verkiezing van de 4 kandidaten voor de Horlogeforum.nl Limited Edition 2009 is geen duidelijke winnaar gekomen. Tussen twee voorstellen was het verschil zo klein dat de Werkgroep heeft besloten een tweede stemronde te doen onder mensen die hebben toegezegd de Limited te willen kopen of er serieus over na te denken. Dit om de haalbaarheid van de Limited Edition 2009 optimaal in te kunnen schatten.

De twee voorstellen waarom het gaat zijn de Aristo
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,133533,133540#msg-133540] Pellikaan
en de [url=http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,133533,133535#msg-133535[/url], de andere twee voorstellen waren minder populair. Alle stemmers met aankooptoezegging of overweging (ook degene die niet voor de Pellikaan of de Aristo hebben gekozen) krijgen deze week een email met de vraag aan te geven welk horloge hun absolute voorkeur heeft en of ze het horloge willen kopen. Voor mensen die niet hebben gestemd is het nog mogelijk om een email te sturen als ze de Pellikaan of de Aristo zouden willen bestellen.

Het aantal toezeggingen de Limited te gaan kopen zullen doorslaggevend zijn voor de definitieve uitslag. Het aantal stemmen uit beide ronden blijft geheim.

Spannend! :slight_smile: Ik weet niet zeker of ik heb toegezegd te kopen maar dat is zeker de bedoeling! Ik zie dan ook de email gaarne tegemoet. :wink:

Jammer genoeg houdt het dan voor mij nu op.
Ik ben er deze week ook niet, dus vrijdag of zaterdag kan ik pas op het maitje reageren, maar of dat zin heeft.
Ik sluit mij bij deze uit van de limited.

mvg,

marco

Helaas wordt het niet de H3Tactical… Ik haak daarom ook af. De laatste twee opties zijn zeker mooie horloges, maar ik vind hetgeen je krijgt voor dat geld niet bijzonder genoeg eerlijk gezegd.

Hoe dan ook: de gelukkigen die straks met een Aristo of Pelikaan limited 2009 rond gaan lopen: alvast veel plezier gewenst!

Niels

Ik begrijp jullie teleurstelling, ik was zelf (o.a.) een groot fan van de Defakto. Maar ja, meeste stemmen gelden.

Ik heb mijn stem op de Pellikaan opnieuw bevestigd. De Aristo kan me helaas niet bekoren, ziet er in mijn ogen onvoldoende bijzonder uit. Bovendien heb ik de indruk dat Pellikaan de potentie heeft om uit te groeien tot een belangrijk Nederlands merk. Ik zie voor dit “uitgroeien” wel een aantal voorwaarden:

• vergroten productiecapaciteit
  • marketing!!
  • modificaties aanbrengen aan uurwerk
  • saffierkristal ook aan achterzijde

Het was wel spannend gisteren! En het blijft nog even spannend…

Ik kreeg gisteren een test achterkant van de kastenbouwer binnen, zowel van de limited als de reguliere. Ze waren bij wijze van vergissing allemaal van safier. Het verschil in kosten is dermate trouwens dermate gering dat dat makkelijker is. Het gaat ook minder vaak stuk moet je maar denken.

Groeten
Hubert Pellikaan

blerpa Schreef:

Het was wel spannend gisteren! En het blijft nog
even spannend…

Ik kreeg gisteren een test achterkant van de
kastenbouwer binnen, zowel van de limited als de
reguliere. Ze waren bij wijze van vergissing
allemaal van safier. Het verschil in kosten is
dermate trouwens dermate gering dat dat
makkelijker is. Het gaat ook minder vaak stuk moet
je maar denken.

Groeten
Hubert Pellikaan

Begrijp ik hieruit dat de achterkant ook saffier wordt? Dat zou een leuk extra’tje zijn en misschien overtuigt het anderen, die nu zijn afgehaakt omdat ze voor en ander model hadden gekozen, om voor de Pellikaan te gaan.

Ook ik heb mijn stem voor de Pellikaan bevestigd, en zal ook zeker tot aanschaf overgaan mocht ie gekozen worden. Ten eerste vind ik hem gewoon mooi, en ten tweede dat “Dutch made” geeft het toch wel iets extra’s vind ik. En dan ook nog eens uit mijn woonplaats. :slight_smile:

blerpa Schreef:

even spannend…

je maar denken.

Groeten
Hubert Pellikaan

aha pellikaan zelf reageert dat is mooi,

mijn vraag staat nog steeds hoe de productie capaciteit is op dit moment en of er niet meer limited horloges worden verkocht dan dat er van een normaal model al in omloop zijn.

alvast dank voor antwoord.

blerpa Schreef:

even spannend…

je maar denken.

Groeten
Hubert Pellikaan

Leuk om van de horlogemaker zelf te horen! Wat mij betreft mag de saffierachterkant er op geschroefd worden hoor!

Ik heb van meneer Pellikaan begrepen dat de achterkant inderdaad van saffier glas gaat worden. Zonder meerkosten!

Reden te meer voor iedereen om op de Pellikaan te stemmen! :wink:

Wanneer eindigt deze stemronde eigenlijk?

maandag

Spannend. X( Ik ben benieuwd.

Ik zie dat ik nog net op tijd ben dan. :smiley:

Top (tu)

Nou, laat maar komen die uitslag…

Groet,

Bojo

Tromgeroffel…!