Uitslag verloting KIBER 6010/1026 twv € 395,-!

De verloting is gesloten, vandaag (7/4/2006) zal de trekking plaatshebben. Meer info volgt.

[center][/center]

Trekking:
Op 6 april 2006 was de inzendingstop, op 7 april zal de winnaar hier en via de nieuwsbrief van http://horloge.startpagina.nl bekend worden gemaakt. Trekking van de winnaar gaat als volgt: alle mailtjes zullen op volgorde van binnenkomst op een rijtje worden gezet en er zal door een automatische nummergenerator het nummer van de winnaar worden gekozen. Bent u bijvoorbeeld de 72e inzender en de nummergenerator komt met 72… heeft u gewonnen.

Zo, ik heb net de antwoordmails doorgenomen. Bijna 200 inzendingen, dat is een record! Wel teleurstellend dat ik er na ontdubbelen (ongeveer 10) nog zo’n 40 kon weggooien omdat er geen adres bij stond. Jammer, maar helaas, het stond er toch duidelijk bij… Nu zijn er nog 149 deelnemers over.
Nu ga ik in Loos een kopje koffie drinken, tot zo!

bekend! De winnaar schreef echter in z’n mail “Mooie actie, ik doe mee voor de cap… :-))”.
Dus zal ik 'm de cap sturen en het horloge dan nogmaals verloten? (:smiley:

Heb je dat nog niet gedaan dan :D?!

Ton van K. uit Rotterdam!!! Oftewel Tony!!! Gefeliciteerde met de cap, ik neem aan dat je het horloge er toch bij wilt hebben? :smiley: Ik stuur het vandaag aangetekend naar je op.

Ik wil KIBER hartelijk danken voor het sponsoren van de prijsvraag, het enthousisasme onder de bezoekers was weer enorm! Een ieder die niet gewonnen heeft maar het horloge toch graag wil hebben kan voor dealers en verdere informatie kijken op http://www.kiber.nl

Gefeliciteerd!!! Veel plezier met je KIBER.

Tony, veel plezier met je prijs!
het is echt een hele mooie klok…

Gefeliciteerd Tony, gelukkig blijft ie in Rotterdam :smiley:

Ruud

tony , gefeliciteerd met de kiber

Van harte Tony… Heel veel draagplezier.

Bedankt Kiber voor het beschikbaar stellen. Het is een goede stunt, jullie hebben de doelgroep goed bereikt, en iedereen hier weet nu van jullie bestaan, en van jullie mooie producten.

gr,
Hans Mennink

wauw… wat n thuiskomst… ik kom net thuis van n weekje Ardenne. Dit is heel goed bevallen, en bij thuis komst gelijk de de meel doornemen. Met 93 meeltjes, kost dit ff tijd. Wat gaat gelijk de prullenbak in en wat moet in welke map bewaard worden.

Dit bericht is wel de mooiste die erbij zat. TOPPIE.

Middels dit bericht wil ik mijn dank uitspreken voor de mooie actie. Dus naar Hendrik die de tijd en moeite insteekt om dit voor elkaar te krijgen en… natuurlijk KIBER. Die de actie ondersteund het dit horloge. Ik kan mij echt niet heugen dat ik iets heb gewonnen.

Ik had er onlangs naar gekeken bij Ruud / Clockwise. Nou laat de postbode maar komen ik ben er klaar voor.
Zodra de klok binnen is zal er n paar kiekjes van maken.

Nogmaals dank aan KIBER,

Doordetijdmetdetijd met KIBER.

Tony, van harte met deze prachtige prijs.

Dat is nog eens een manier van thuiskomen:) Veel plezier met de Kiber!

Gefeliciteerd, deze was echt het winnen waard!

gefeliciteerd !

Van harte gefeliciteerd Tony, helemaal goed. :smiley:

Veel plezier ermee.

gefeliciteerd met je mooie klok.
oscar

Tony, gefeliciteerd met de Kiber!

Henrik en Kiber, bedankt voor deze, wederom, leuke actie op het forum. (tu)

Gr., Mark zonder Kiber…:frowning:

gefeliciteerd met je Kiber, we willen wel even een foto zien met de Kiber om je pols…

Van harte!

Veel plezier met je KIBER je hebt hem verdient
(dat denk ik tenminste)
Hendrik en KIBER bedankt ik hoop dat er maar merken volgen