Dat het haar toch niet onbekend was dat ik op ordinair viel, viel ook al niet in goede aarde
Je ruimt je groene at op ten faveure van de tudor??
Niet helemaal, maar de creditcard moet wel betaald worden deze maand
De Tudor moet ik door de afkeur van mijn vrouw nog maar eens over denken.
De AT, ja, het is jammer, maar er moeten wat keuzes gemaakt worden. Ik vrees dat er nog wel meer (Omega’s) gaan wijken.
De groene Hydroconquest luidde het vertrek van de AT een beetje in
Ja misschien moet ik je daar met gepaste tegenzin gelijk in geven
Nog steeds niet
Wel complimenten voor jou hoor, je weet altijd de meest aparte, soms ook foutere, modellen van fabrikanten te kopen. Je volgt in iedere geval je eigen smaak! Doorverkopen is dan natuurlijk lastiger… Ooit koop je ook gewoon afwijkende Rolexen… Kost je uiteindelijk minder! Misschien is een nieuwe Airking een aardig begin? Ik heb er geen in bezit en dus ook niet te koop, om vlaggen te voorkomen!!!
mijn vrouw vind hem geweldig
bij mij passen dan, zelf zou ze er ook niet mee gezien willen worden
Dank je en uiteraard, anders is er weinig lol aan horloges te beleven.
Dat speelt alleen bij de wat duurdere horloges echt een rol.
Niet dat ik de Tudor ga verkopen, ik denk dat mijn vrouw beter maar gewoon kan wennen.
Ik denk niet dat de Tudor overigens zo moeilijk horloge zou zijn
Je hebt het vaak over geld
Hahahaha,tsja, zeikt ze jou nu af, het horloge, of alletwee?
hahaha nee ik draag meestal het liefst alleen goud dus ze zei dat het wel bij me past. Heb alleen de prijs nog niet gezegd tegen haar, die is meestal doorslaggevend
Die Tudor is fantastisch mooi. Gewoon vaak dragen, veel foto’s naar haar sturen en dan gaat ze er vanzelf aan wennen
Savonds in bed, Jij: magi erin? zij, hoe was de soep te flauw?
Haha, Han zo ken ik er meer . Maar in het eggie gaat het als volgt “stofzuigen, dweilen, boodschappen doen kreng” en dan bedoel ik dus dat je wederhelft dat zegt
. Maar ja op het HF zijn wij allemaal het baasje toch
.
@Ro3L, prachtig
. Ja joh, Vlaamse vrouwen zijn slim he
Ik wel, maar ja ben je vrouw niet he
Haha, maar ondertussen ligt ze wel naast je. Dat wordt wel een dingetje
Maar goed, mijn vrouw gaat altijd mee als ik weer eens een horloge koop. Wel altijd eerlijk, vind ik mooi, vind ik helemaal niets maar goed jij moet hem dragen. Ondertussen is ze wel een beetje de weg kwijt met al die merken, dus als ik vraag “wat heb ik nu om mijn pols” is haar reactie "mooi, maar vraag mij niet naar het merk, kijk alleen naar de wijzerplaat en die is mooi of niet mooi.
En zegt soms, jij loopt er buiten mee en als je voorschut wil lopen moet je het zelf maar weten . Maar het is 1 keer (jawel maar 1 keer) voorgekomen dat ik een leuk horloge ging kopen en dat zij ineens met een ander horloge aan kwam lopen, koop die er ook maar bij die vind IK heel mooi
. Top vrouw dus
Nee dat niet, maar jouw goedkeuring betekent wel heel veel voor me
Mijn duurste horloge is op het moment een Squale 1521…
Heb een Tudor BB58 op het verlanglijstje staan a 5 x het bedrag van de Squale
Vriendin als ze chargrijnig is en ik haar een foto van een horloge laat zien: ‘It’s very basic, I don’t like it at all 5/10’
Vriendin wanneer ze in een goed humeur is en ik haar exact dezelfde foto van een horloge laat zien: ‘I love it, it would look really good on you. 9/10’
Ik heb er voor het beoordelen van mijn eventuele NA’s helemaal niks aan
“Zo, dié is groot”
Het gaat in dit topic om uitspraken van je wederhelft