Uitspraken van je wederhelft

Heel kort… Gewoon doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Laat ik zo zeggen niet alles van het bouwdepot gaat naar de keuken :rofl:

3 likes

3k meer dan list en je hebt hem morgen.
Als je hem graag genoeg wilt zou ik dat doen.
Die 3k ben je over een tijdje vergeten en het horloge heb je dan elke dag plezier van.
En tot maart kun je alsnog bij de AD je wens neerleggen. Je zou niet de eerste zijn die het toch lukt.
Succes met je beslissing!

Ja dat klopt ook maar ik ga over twee maanden verhuizen en voor 3k kan ik ook een trampoline kopen voor de kindjes en meubeltjes voor de slaapkamers van ze. Dat geeft me veel meer vreugde.

Nu doe ik dat toch wel en is het niet afhankelijk van die 3k maar dat is dan even mijn rationele brein.

9 likes

Dat is belangrijker idd! :+1:

1 like

Ze is niet zo enthousiast over mijn nieuwe aanwinst als ik dat ben, Wendy. :angry:

Het enige voordeel van dat afgrijselijke ding is dat het niet meer uitmaakt welke kleding je 's ochtends kiest. Het is nu toch een vlag op een modderskuit.

Groetjes,
Merel

32 likes

:rofl::rofl: over smaak valt niet te twisten!
Een goudsmid geeft je al snel de goudprijs Merel😉

1 like

Ik zou zeggen;”Regeer met een harde gouden hand in je koninkrijk!” :crown::rofl:

2 likes

jaime-gets-his-gold-hand

Die heeft het uitgangspunt van “uiteindelijk wil je toch een Rolex” wel goed in beeld. :+1::grin: Waarom er tegenin gaan? :smile:

Ze heeft ook gelijk😁 maar ik vind het ook leuk om ernaar toe te werken.
Komt nog wel

2 likes

17 likes

Vol trots presenteer ik mijn NA, precies als op de foto, in de box, ik open het deksel

en zij roept uit:

Wat een zigeuner-horloge

Nu weet ik dat het bedoeld wordt als taxichauffeur/uitsmijter, meer type/hokjes dan racisme, maar ze vindt hem in ieder geval niet mooi :pensive:

33 likes

Djeezes eruit ermee! :joy: (je vrouw he) :smirk:

4 likes

Ik weet het niet, mss heeft ze een punt.:wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

:joy: :kissing:

:smiley: :wink:

Vanavond eens goed nadenken…

3 likes

“Ja cool hé, past goed bij mijn zigeuners vrouwke”

3 likes

Ik moet heel erg bekennen dat ik het eens ben… met je vrouw deze keer dan! Hij is wel behoorlijk fout, maar niet fout genoeg! Er staat geen Rolex op namelijk :crazy_face:

2 likes

Grapje he :innocent: vind je NA de max iig :+1:

2 likes

Maar troost je, mijn vriendin wil mijn nieuwste aanwinst niet eens passen, noemt hem mijn “Schwulenürchen”… En nee, dat is niet omdat zij (of ik) iets heeft tegen de LHBTI+ etc gemeenschap.

3 likes