Uitspraken van je wederhelft

De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend. :wink: Maak je geen zorgen.

1 like

Mijn vriendin heeft het maar te accepteren. Ik zeur ook niet als zij een vegan/macrobiotisch/op een aardappel getest oogpotlood koopt voor 6 tientjes.

8 likes

Vorig jaar gestart met het dragen van horloges via een vriend van mij en ben toen gestart met een Omega, Seiko en daarna een Rolex… oké ik geef toe het ook rustiger gekund enfin.

Me vriendin was het daar natuurlijk niet mee eens. Vervolgens via een bouwdepot nieuwe vloer en keuken aangeschaft. Denk je is zij ook weer blij, het waar wens voor mij hoefde het niet perse.

En nog steeds, nog steeds als ik ff iets niet wil kopen omdat ik het niet nodig vind of denk waarom… krijg ik de opmerking; wel dure klokkies kopen, maar aan ons iets uitgeven ho maar.

Dan denk ik sjonge,sjonge zijn toch me eigen zuurverdiende centen ben zowat twaalf uur van huis Hahaha. Maar goed das wat ik mee maak zo nu en dan.

4 likes

Godverrrrdomme.

Jij moet met een hardere hand in je eigen koninkrijk regeren, neef. Dan krijg je die opmerkingen ook niet.

21 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

En als ze het niet accepteert dan weet ze waar de deur is. Toch?:wink:

1 like

Nieuwe vloer en keuken voor der gekocht en nog niet blij? Sjeezus…En jij maar werken.

5 likes

hahahaha je bent vreselijk Han :wink:

2 likes

Gescheiden rekeningen. Just saying. :v:

7 likes

Daar ben ik het mee eens, maar ik heb wel een valid point. Als Twan zo tegen je afsteekt ga je ook over op live fire, toch? :joy:

2 likes

touche! dan heb ik een voorraad aan weerwoorden :rofl:
maar ik verwacht dat als Merel je eerdere opmerking leest, jij op de bank slaapt en niet alleen vannacht…

2 likes

Ik boor mezelf hooguit lekkere pannekoeken door de neus.

2 likes

Mijn vrouw heeft me aangegeven dat ze me een horloge cadeau wil doen voor mijn 40e verjaardag.

Ik vandaag nog even bij de AD geweest en naar een aantal Breitlings gekeken.
Foto’s doorgestuurd en ze zegt; weet je zeker dat je die wel wil want eigenlijk wil je de Rolex Yachtmaster. kunnen we dan niet beter die meteen kopen?

Screenshot 2023-01-24 151040

18 likes

Ze doet een mindfuck, die yachtmaster krijg je niet rond bij de ad en je eindigt met een breitling.:grin:

2 likes

Wel de juiste beslissing.

2 likes

zie nou wel! ik wist dat er iets was :rofl:

denk ik aan de ene kant ook. Maar als je hem dan ook gewoon ergens normaal zou kunnen kopen maar dat zal voor mn verjaardag in maart ook wel niet gebeuren.

en misschien naief maar ik ga hem niet boven list kopen en ik ga er ook niet voor slijmen dus dan zal het een lastig verhaal worden maar dat is dan helaas zo.

2 likes

Misschien wilt ze dat ding helemaal bij een AD kopen? Grijs kopen en direct in huis … Go @Rutg3r !

1 like

Hij was bij de ad…

:rofl: Hilarisch!