Uitspraken van je wederhelft

Je andere hobby is crossdresser? die hakjes zijn brandnew :wink:

9 likes

Ze worden dan ook alleen binnenshuis gedragen, op zaterdag. :joy:

Enneh, dat moest er nog bij komen zeg, dat er gedragen schoenen op m’n horlogekist geparkeerd worden. Ik vind het zo ook al beledigend genoeg :upside_down_face:

6 likes

Volgende keer: jij een nieuw horloge, ik een paar nieuwe stiletto`s :partying_face:

1 like

Tijd voor een paar Louboutin’s in plaats van een nieuw horloge :sweat_smile:

2 likes

Waarom moet er weer 1 bij? Hou de collectie goed werkend en geniet daar van!

‘Is dat een echte Rolex?’ :zipper_mouth_face: :cry:

1 like

Macron

5 likes

Ik heb d’r weer eentje te pakken deze ochtend.

Mevrouw klapt de laptop open en zegt vervolgens: “Jij bent helemaal niet op zoek geweest naar vakanties, nog meer klokkies? Ist onderhand nog niet genoeg?”

Resoluut antwoord: “Zeker niet, er ontbreekt nog een witte wijzerplaat, een prachtige quartz van Grand Seiko, wellicht ook een explorer (zaadje planten) en m’n broertje gaat trouwen, dat is een uitstekende gelegenheid voor wat nieuws, toch…?”

Geen antwoord meer gehad…

9 likes

Gisteren:

“Is dat die omega waar je geen overleg over hebt gehad en die maar 300 euro is volgens jou?”

“ja dat klopt”

“zijn alle omega zo goedkoop dan?”

“nee schat, zoals ik heb geprobeerd uit te leggen is het een moonswatch

:sweat_smile::joy:

9 likes

13 likes

Beetje dit idee…

7 likes

“Maar bij die vorige zei je dat dat je laatste was”

2 likes

(vrouwenstemmetje) " Maar hij staat wel mooi bij m’n jurk."
Op vakantie heb ik drie horloges bij me die ik afwisselend draag. Uiteraard de Aevig Balaur, de HFLE 2016. En ook een Pancor, die zo verrassend nauwkeurig loopt.
Lief heeft twee horloges bij zich. Van die modemerken, zoals Jakob Jensen. Beide horloges staan nu stil; lege batterij.
“Wil je er eentje van mij lenen?” En in één keer wordt er niet meer neer gekeken op mijn hobby, wordt er niet meer geschamperd, nee, worden er drie horloges met belangstelling bekeken.
“Waarom kies je nou die met de groene wijzerplaat?”
" Maar die staat zo mooi bij mijn jurkje."

18 likes

Of “Op Terschelling”
En “In Engeland”

Beide een eiland.

Fijne zondag :sunny:

Mijn lieve vrouw zegt regelmatig: “Alles wat je niet doet haal je nooit meer in.”

4 likes

Ik kwam blij aanlopen met nieuwe 22mm banden (zwart), dus ik zeg tegen mijn vrouw mooi he zegt mijn vrouw nou ik vind ze een beetje saai… mooi excuus om nieuwe te bestellen :partying_face:

4 likes

“Hij is specialer dan je Zenith”

=> zo begint huiselijk geweld

5 likes

Kwam deze net tegen op een E-Bay. Dat gaat verder dan alleen uitspraken. :joy:

17 likes

Heb je nu weer zo’n onduidelijk horloge waarbij je een leesbril op moet zetten om de tijd te lezen?

1 like

Ze spreekt geen Nederlands?