Uitspraken van je wederhelft

Ik heb inmiddels de Squale verkocht en de Tudor BB58 gekocht, die na 2 weken verkocht en een (nog duurdere) Pelagos 39 aangeschaft.

Zat vandeweek aan tafel en keek uit gewoonte op mijn horloge welke datum het was.
Toen ik iets mompelde in de trant van " oh ja, deze heeft geen datum" kon ze natuurlijk niet anders dan een opmerking plaatsen:

Ga je me nu serieus vertellen dat dat veels te dure hok niet eens de datum laat zien?!

Nou schat, dan moet ik er maar een horloge met datumvenster bij kopen…:sunglasses:

17 likes

Ze vraagt er nota bene zelf om toch….

1 like

Ik weet ook wel wanneer ik zo’n opmerking over de datum moet maken natuurlijk…

Hook, line and sinker :grin:

5 likes

:+1: :+1: :smile: :smile: ja, dat wereldprobleem roept om een oplossing natuurlijk!

2 likes

:joy:

5 likes

:rofl:

1 like

Ik: Ik heb echt te veel horloges

Zij: Doe mij die bronzen Tudor maar

:thinking:

16 likes

Groot gelijk heeft ze!

1 like

Dat heeft ze graag🙂

Maar goed, extra schakels uit de band voor haar polsmaat gehaald en schakeltjes netjes opruimen. Toen zag ik (en mijn schatje) het kleurverschil met de ongebruikte schakels.

Ik heb een klusje gekregen. Ik mag hem weer nieuw maken🙂

5 likes

Een nachtje in een bakje water met steradent bruistablet en hij is weer slinternieuw.

Heb ik ook met mijn bronze Tudor gedaan. Het effect is echt super mooi.

2 likes

Heidegger zei het al. We kunnen de wereld niet zonder tijd en ruimte denken. Alhoewel…

15 likes

Tudor Pelagos 39 verkocht en een Explorer gekocht…

“Wat moet je daar nou mee, als je me zegt dat het een kijkshop horloge van 5 tientjes is geloof ik je ook.”

Had ik dat maar van tevoren geweten…:stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Kun je hem nog terugsturen?
:thinking:

1 like

Helaas…

3 likes

:rofl:

3 likes

@Robert.V, Robert, jij bent een slimme vogel, hoor. :joy:

Veel mensen hebben daarom een gezamenlijke ‘vasten-lasten-rekening.’ :smirk:

Verder heeft ieder dan zijn/haar ‘eigen rekening om te kopen wat je wilt.’ :wink:

1 like

Check. De “team pot” en ons eigen leefgeld :rofl:.
Heb tijdens mijn kindertijd vaak genoeg de discussies van mijn ouders gehoord. Als beiden werken, raad ik het iedereen aan.

Het leuke is dan ook, dat als je een cadeau koopt voor je vrouw (of andersom), hij ook echt betaald wordt uit de portomonee van de gever. Dat heeft net wat meer dan een sigaar uit eigen doos :rofl:

9 likes

Daarom heb ik al jaren mijn eigen “hobby” rekening :smiley:

1 like

Hier hetzelfde :grinning_face_with_smiling_eyes:. Zo spaar ik verplicht voor het huis etc. en hou ik nog een deel over voor mezelf :yum:

3 likes

@anon51387141EV, Glenn, hahhaha, jij sluwe vos. :wink: :smiley: Da’s goed bekeken van jou.

Je houdt zo - net als ‘moi’- een leeuwendeel van je salaris over … :+1: :stuck_out_tongue: