Haha ja zeker . Niet alles moet naar het huis en rekeningen gaan he, onze polsen verdienen ook de nodige aandacht
Ik zei tegen mijn vriendin dat ik de Ulysse nardin freak prachtig vind.
Zij zei: Heb je ambities om een robot te worden?
Is inderdaad prachtig moet ik zeggen
In Noord-Brabant, aangrenzend aan de Provincie Antwerpen, zeggen ze: “Daor hedde gij groat gelijk in, Glenn.” @anon51387141EV
Geen wonder, dat Tanika Tikaram al zong: “A ‘Twist’ in my Sobriety.”
Wat een móói horloge heb je aangekocht, @TWIST, magnifique zogezegd.
@TWIST: "Elle n’est pas un(e) ‘Freak’, cette montre-ci d’Ulysse Nardin,
elle est merveilleuse." Wonderbaarlijk en meesterlijk uitgevoerd.
Was het maar zo’n feest dat ik de Freak X heb gekocht. Helaas blijft het nog even bij dromen!
Dat is zeker waar! Heb een paar keer het horloge gepast, het blijft een super mooi apparaat!
Jep en in antwerpen zeggen ze , daze menne zak oep bloast
Gelukkig gaat het hier gelijk op qua horloges. Zij heeft er 5 en ik heb er 5.
Steevast als ik weer van bandje heb gewisseld kijkt ze me aan met een zucht… en noemt me “bandenslet…” Maar wel in mijn banden verzameling kijken of er een mooi bandje voor haar horloges tussen zit. ( er zijn er weer een deel onderweg ) dus ik moet nu de “bandenkapstok” gaan uitbreiden.
En ze heeft voor ieder een horlogebox besteld. “Want het werd toch wel tijd om ze netjes op te gaan bergen.”
Dus ik zeg tegen haar: “waarom zo’n grote box, zoveel horloges hebben we niet”
Zegt ze: “maar die lege plekken kunnen dan later evt ook nog gevuld worden. “
Gotta love her!
Lucky man
Het maximum budget voor een horloge ligt bij ons rond de €500,- Dat hebben we zo samen afgesproken. ( dat is ook mijn persoonlijke grens wat ik uit wil geven aan een horloge )
Gewoon alles in samenspraak doen. Dan kan er meer dan wanneer je stiekem gaat doen… zo komen er toch wel een keer achter… dan is de fun over, en kan er nog maar weinig.
(Plus een week wel beeld, maar geen geluid )
Haha dat is zo, bij ons is het probleem dat ze niets heeft met horloges en ik wel. Ik heb haar overhaald een horloge te kopen het werd een festina. Toen om een seiko te kopen (al een pak beter ) maar ik denk dat het daar bij stopt
. Zei is zelfstandige dus gewned om op een heel slimme manier met geld om te gaan. Laat ons zeggen dat ik daar iets anders in ben
ze moet me echt wel in toom houden op dat vlak. Dus we hebben een gezamelijke rekening en onze eigen, op die van me zelf spaar ik elke maand een bepaald bedrag voor ons huis etc. en de rest is voor me zelf. Nu wil ik astron kopen en dat kost direct veel meer. Dus ben ik het nu jij elkaar aan het sparen maar dat duurt even, ik zou het van men spaar kunnen nemen maar dan is vrouwe lief niet blij meer
. De kerk in het midden houden
Precies… geven en nemen. En soms geduld hebben.
We hebben nog eenzelfde horloge als die ik heb besteld ( maar in een andere kleur ) voor mijn vrouw.
Ze vond de mijne zo mooi dat ze er ook een wilde. ( de mijne heb ik bijna 24/7 om de pols ) Nu hebben we ook ff afgesproken dat we hierna voorlopig ff stoppen met de aanschaf van horloges en attributen. Dat we eerst maar eens gaan genieten van wat we hebben.
Daar geef ik haar dan weer groot gelijk in.
Wij hebben gewoon een gezamenlijke rekening.
Jep inderdaad, zeer leuk dat jullie de passie zo kunnen delen . Alvast een goed weekend toegewenst. Alee heel het HF uiteraard
“Schat, eigenlijk is dit dus een investering?”
“Als jij het zeker weet en graag wil…”
“Jullie zijn wel een stelletje nerds he?”
De steun is groot hier (als sidenote, er kwam wel een nieuwe elektrische gitaar van de week bovenop de al bestaande gitarencollectie, misschien is dat het…)! Met bijna 2100 reacties ga ik me wel afvragen of er misschien een lotgenoten groep gemaakt moet worden voor partners?
Zojuist nog.
Ik; de Panerai van Maurits vond ik echt super gaaf, zoiets wil ik eigenlijk ook wel.
Zij; Pannewat?
Ik; dat horloge
Zij; jezus man, dat lelijke ding? Vind ik de mijne toch mooier (wijzend naar haar Fitbit charge 4)
Ik;
Dat gaat een hoop gejammer worden als dat ding er komt, dat weet ik nu al.
Ja, de panerai horloges worden vaak als ‘lelijk’ omschreven. Terwijl ze natuurlijk prachtig zijn en een hele rijke geschiedenis hebben!
Toppertje
Heb je dan nooit de neiging om x aantal te verkopen en van dat bedrag een horloge uit de duurdere prijscategorie ze kopen?
Dat zou bij mij namelijk niet lang duren.
Maarja, ik spoor volgens mevr. Nash ook niet helemaal. Volgens haar zou ik nog liever in kapotte kleding rondlopen dan de hobby opgeven. Moet zeggen, dat ze misschien nog wel gelijk heeft ook