Eerlijk gezegd begrijp ik je vriendin beter dan jou.

Eerlijk gezegd begrijp ik je vriendin beter dan jou.

Onderschat de wederhelft niet.

Och och, kan ik ook een dislike geven 
Beetje haute obscure is toch machtig mooi!
V: “wat heb jij nou weer om?”
M: “oh, die heb ik al heel lang, maar ik heb hem verkocht en hij wordt eerdaags opgehaald”
V: “oh, dan kan ik nu wel zeggen dat ik hem niet zo mooi vind”
Sorry Bro, not my peace of cake.
🫣
Het lijkt er meer op dat niet jullie, maar zij met zichzelf heeft afgesproken dat jij geen horloges of attributen meer gaat aanschaffen.

Dat is ook een verleidelijk vooruitzicht zeg.
Neh… toch wel wij samen.
Er moet thuis ook nog het een en ander gebeuren. 

Leuk Henk
maar hoort in het horloge memes topic lijkt mij 
Sorry dat ik het in het verkeerde topic heb gezet. Posting weggehaald!
ik heb ook meer schoenen ![]()
Ja daarnaast, van wat sommige horloges hier kosten, kun je makkelijk een leven lang schoenen kopen. Dus dat vind ik niet zo’n sterk argument.
![]()
“je had weer een pakket van beco technic of zoiets. Ligt in de garage. Wat is dat eigenlijk?”
Ow, dat is horlogemakers gereedschap winkel schat.
“Mijn god, ik blijf me erover verbazen. Horlogemaker lijkt nu meer op een bijbaan dat vooral veel geld kost, ipv dat het wat oplevert. Ik dacht dat je verzameling al veel geld kosten, maar dit snap ik echt niet. Zal wel een mannen ding zijn”.
Nee hoor schat, er zitten ook vrouwelijke knutselaars op het forum.
"Zucht
"
Met al mijn correcties en een reserve bril en een beeldscherm bril ben ik veel meer kwijt dan wat ik dit jaar aan horloges heb uitgegeven. Maar over die brillen hoor ik geen gemopper
Het mooie bij ons tegenwoordig is dat wanneer ik heb gezegd dat er een horloge binnenkomt, er 2 of 3 dagen later een bezorgdienst voor de deur staat met een pakket voor mn wederhelft want dan heeft zij ook wat besteld. Schoenen, kleding, kleren voor de kinderen enz. Een soort van ik bestel dan ook lekker wat, puh
een verbale reactie blijft dus uit, ze zegt al niks meer ![]()