Uitspraken van je wederhelft

Zie ik een leuk horloge online. Laat ik dat aan mijn vrouw zien.
Zeg ik: “kijk mooi deze hè, en voor maar 6800,- euro!”
Zegt zij: “In nog geen 6800 jaar dat die er gaat komen”
:zipper_mouth_face:

3 likes

Sjonge das lang. Als je “ja” zei heeft ze waarschijnlijk niet gezegd dat het zo lang ging duren.

Goed boek👌

1 like

image

Ik heb deze zojuist voor mijn wederhelft gekocht :joy::joy:

1 like

Excusez le mot?!

Hij vraagt zich denk ik af waar jullie duikers met diamantjes kopen.

Rekenen in hondenjaren, scheelt

Maar dat was niet de bedoeling :joy:

Dat wel, maar niet genoeg vrees ik.
Voor een volwassen hond is 1 jaar 5 mensenjaren.
6800 : 5 … :face_with_diagonal_mouth:

Uhm, gaat 'm dan ook net niet worden :grimacing:

1 like

Niet zo heel moeilijk om die te vinden hoor, en nog goedkoper dan menig modelletje dat hier de revue passeert. Dit zijn de twee die mijn beter helft in haar eigen collectie heeft, prachtige duikers met diamantjes. Vind het nogal een uitspraak om gelijk iemand met “nobody likes a bragger” in een hoek te zetten terwijl een overgroot deel van wat je hier aantreft wel onder die categorie zou kunnen vallen met prijskaartjes die een veelvoud zijn van dit spul.

11 likes

“Koop maar…”

1 like

Gisteren: “Ga je dit jaar nu eindelijk eens doorsparen voor die 6119R?”

IMG_4653

16 likes

:joy: dacht precies hetzelfde….
Categorie ‘We moeten de garage eens opruimen’…

:heart_eyes: Categorie Droompartner!
(Ding gaat zichzelf terugverdienen trouwens want daarna geen NA’s meer nodig. :wink:)

3 likes

Wat een geweldig topic!

Mijn vriendin zegt bij ieder horloge dat ik haar laat zien “oh, die is heel mooi” ookal laat ik haar expres een lillekerd zien.

Ze steunt me gelukkig wel :rofl:

4 likes

Ik zie het verschil niet, deze had je toch al?!

9 likes

Whehe, heel herkenbaar :wink:

Mijn vrouw vindt het eigenlijk allemaal prima als ik iets koop. Even zeggen dat ik het wil, waarom en het is eigenlijk altijd goed :innocent:

Waar ze wel altijd over klaagt is de uitspraken die ik doe of de woorden die ik zeg, want die kloppen vaak niet (maar ze is ook wel een echte taalpurist. Niet gek ook met 2 masters in taal en cultuur :laughing: ) Voorbeeld. Ipv verzitten ga ik verstaan als ik ergens anders ga staan.

Maar ik hou dan weer een lijst bij met woorden die zij zegt en die ik nog nooit gebruikt heb, zoals Omfloerst, Rancune, Rancuneus, Perifrastisch, Nautische strepen, Anachronistisch, Mouches volantes, Senang en zo is die lijst heel lang :laughing:

5 likes

Afgelopen oudejaarsavond kreeg m’n vriendin de vraag wat zij nou van de hobby vind, nadat we met vrienden een tijdje over horloges aan het ouwehoeren waren.

‘Ach, ik vind dit in ieder geval leuker dan die whisky hobby van hem’… ik denk nog niet dat ze door heeft dat dit onder de streep iets sneller iets duurder kan gaan worden :slight_smile:

4 likes