Uitspraken van je wederhelft

‘Op een dag ga je zelf in een horloge veranderen’
Hopelijk dan een mooie als die dat ooit aanbreekt :stuck_out_tongue:

Of als de intro van JOMW afspeelt, direct die ene blik.

Ik krijg iedere keer te horen “geen duurdere horloges hoor, je moet er ook mee de straat op”. Het wordt ook steeds gevaarlijker hier in het noorden :see_no_evil:

6 likes

Hier niet een uitspraak van mijn vrouw maar meer een statement wat ze heeft gemaakt.

Dit kreeg ik onlangs van haar. Hierin kon ik opschrijven wanneer ik “gelijk” had en zij niet. Elke week vraagt ze me “En, al wat in je schrift geschreven?”

48 likes

:rofl:

1 like

Typische vrouwen actie :rofl:

1 like

Dame met smaak.

7 likes

Ja echt he? En dat moet ik de komende jaren nog wel horen ook :joy:.

2 likes

Ze heeft gelijk toch?! :grin:

You and your watches…

how-much-did-it-cost-denise-ford

4 likes

Mijn wederhelft vroeg gisteren zowaar of ik al een automaat had gekocht en dat klonk toch wel fijner in de oren ipv van gezucht als ik weer eens vertelde dat er iets nieuws binnenkwam :smile: Dus er worden sprongen gemaakt :raised_hands:t3:

4 likes

Ben bang dat ze een nieuwe auto bedoelde.
:no_mouth:

17 likes

Pffff, waarom een discussie over het woord homo en de manier waarop het wel en niet gebruikt mag worden? Als iemand een woord gebruikt waar jij je aan stoort, stuur die persoon dan even een pb met zoiets als: Joh, in dat bericht zei je dat en dat. Vind ik echt niet kunnen. Komt bij mjj zo over en dat stoort mij. Zou je er rekening mee willen houden? Opgelost.

1 like

Bij mij thuis gaat het vooruit!!!

Gisteren zegt mijn vrouw toen ik een g-shock om had: Heb je die ook met stalen band? Dat vind ik veel mooier staan, zoals die horloges uit de bovenste doos. Die kunststof bandjes zijn leuk voor het sporten of voor zwemmen, maar staal vind ik veel beter!

Ik ben benieuwd naar haar reactie als ze ziet wat er allemaal weer onderweg is :slight_smile:

2 likes

Waarom op een bericht van 6 jaar oud reageren?!

4 likes

Alweer? :see_no_evil:

Sry

Het is wel een leuk topic! Mijn vrouw weet inmiddels precies welke vrouwenhorloges zij mooi vindt…

Nou, dat scheelde niet veel haha. Voor de vakantie problemen gehad met de auto en een andere auto speelde al door mn hoofd.

1 like

Waarschijnlijk dus ook in dat andere hoofdje…
:crazy_face: