Uitspraken van je wederhelft

ach, dat weet ik niet…C&A en de Zeeman zijn ook goedkoop…toch loopt het daar geen storm…zulke winkels als Primark maakt mensen hebberig…mensen kopen terwijl ze niks nodig hebben en vinden dingen sneller leuk omdat het een paar duppies kost…in mijn ogen is iets niet mooi(er) omdat het goedkoop is…

3 likes

Dikke prima als zij die vergelijkt! Prijslijst van de Seiko 5 laten zien. Kijk liefje… zo eentje kan/mag er toch nog wel bij?

1 like

Moeten wij mannen eens mee aankomen:
‘Maar je hebt toch al zulke schoenen?’. '
-‘Ja, maar niet in deze kleur. Die ik al heb zijn kaki, deze zijn meer taupe’.

4 likes

Seiko Spring-five ??

3 likes

De Action…is geweldig. Denk aan plakband, spijkertjes, ducttape, kantoorartikelen.

Voor 45 cent krijg je 5 bubbeltjesenveloppen. Nou, ik weet zeker dat veel mensen hier daar gebruik van maken. Zo niet en je verzend veel bandjes oid, dan is dit de tip van de week :sunglasses:

17 likes

haha:-)

‘‘Alweer een nieuw horloge? Ga je er dan ook een verkopen?.’’ Me:

15 likes

“Heeft hij dat ook allemaal nodig” vroeg m’n liefste aan de juwelier toen hij vorige maand de knopjes van een Tissot chronograaf ging demonstreren. De juwelier had daar geen antwoord op en keek me hulpeloos aan, natuurlijk had ik een overtuigend antwoord, want ik wilde die mooie Tissot wel hebben😄.

9 likes

Daar is een hele flauwe variant op voor vrouwen …

2 likes

Fifty shades of beige dus :wink:

2 likes

“Ik heb een verhaal over horloges dat je aan het huilen gaat maken hahaha” - Mijn wederhelft

wordt vervolgd…

Nou nou, je hoeft haar/hem toch meteen te vervolgen?

3 likes

Als ze me spot met een nieuwe aanwinst geef ik steeds hetzelfde antwoord dat ik krijg wanneer ik een paar nieuwe schoenen opmerk… “Oh, maar die heb ik al lang hoor…”

1 like

Same. die van mij ziet het verschil ook niet.
Zolang ik er maar niet over begin tegen haar…dan gaat ze “mij op HF” imiteren en dan wil ik haar achter het behang plakken.

“Oh heeft jouw horloge ook een secondewijzer? Wat leuk, de mijne ook. Kom we meeten, en dan gaan we samen kijken naar onze secondewijzer die tikt”.

We hebben de deal dat ze dat achterwege laat in de toekomst, haalde bij mij echt m’n bloed onder de nagels vandaan :unamused:

24 likes

Slim! Dat is de omgekeerde psychologie toepassen.

Dan denkt ze; “Hee… dat antwoord geef ik altijd zelf! Maar dan bedoel ik het omgekeerde! Hmmm zou hij me dan doorhebben? Nee toch…?! Huhh… grr… nu snap ik er niets meer va !!”

vrouw krijgt kortsluiting

Problem solved!

Well played sir @williams… well played! :ok_hand:t3:

6 likes

ja daar vreest @logie ook nog altijd voor

ding dong!

en dan een knaap van 8 voor de deur met een Oost Europees uiterlijk

5 likes

Sluit ik ook zeker niet uit…

5 likes

De gezondheid van m’n vrouw gaat inderdaad vooruit heb ik vandaag gemerkt.

Als geschreven in het n.a. topic over de Beco watchwinder bevalt deze prima en was het plan, gezien de uitbreiding van het “automaten” horlogepark, om ook het winderpark uit te breiden.

Echter, het kan aan mijn MacBook Air liggen, maar die website van watchwinderwebshop is echt slecht te bereiken! De homepage gaat nog wel maar als je daarna doorklikt krijg ik heel vaak een leeg beeldscherm voor m’n neus.

Tsja, wat doe je dan? Google is mijn vriend en kijk eens aan…dezelfde Beco watchwinders zijn op Amazon.de behoorlijk (veel) goedkoper!

Dus, mijn vrouw ziet mij surfen op Amazon.de en zegt: “wat moet jij nou op die site?” Ik: “nou, ik zou nog een watchwinder van jou als verjaardagscadeau krijgen en dacht laat ik je eens matsen met een voordeeltje”.

Zij: “oooh, maar ik heb een account op Amazon.de en je kunt zo met mijn creditcard betalen”. Bingo!

En wat zie ik daar in die winkelwagen (ECHT WAAR!)? Jawel, hoe kan het ook anders: een handtas!!! Die heb ik maar ff verwijderd.

Eind goed, al goed: er komt een oranje Beco Technic Cube voor de ChronOris aan (matcht mooi) en een Carbon Expert 3 van hetzelfde merk. Die laatste is voor mijn rekening…

Grt. Marco

9 likes

en die handtas ?

neem aan ook op jouw rekening …