Uitspraken van je wederhelft

Ja Haha wat een hel!! Ik ga meestal ff wat voor mezelf doen als zij dan losgaat in de Primark…Met 3 grote tassen naar buiten!:joy:

1 like

Ja en hoe. Het gaat nieteens om het feit dat het allemaal knakenspul is, ik was laatst ook een avond in m’n nopjes omdat ik een zomerpyama bij de Lidl zag liggen voor 7.99 :sunglasses: Maar die drukte, dat getrek in rekken, alles wordt maar neergesmeten… niks voor mij :smile:

1 like

Exact! Dat het goedkoop is boeit me niks, maar die drukte en de hoeveelheid spullen die ze hebben! Die rijen kassa’s en wachtrij voor de pashokjes! Dat is om gek van te worden!:sweat_smile:

2 likes

Ik hoop niet dat je je financien regelt op een manier die je avatar doet vermoeden :grinning:

2 likes

O, dan ben jij zo goed als zeker ook een fan van het shoppen bij Ikea !?

3 likes

Haha nee absoluut niet.

Ik hou m’n horloge hobby in stand door lucratief te flipperen zo nu en dan.

1 like

Whahaha, hoe raad je het?! Ikea is ook vreselijk!

2 likes

Mijn vriendin vind het hilarisch als ik zeg dat ik horloges flipper.
Ook snapt ze niet dat ik duizenden euro’s wil sparen voor een horlogr. Ze zegt dan altijd: “voor dat geld kun je veel beter met mij op vakantie.” :joy::joy:

Gewoon zeggen dat ze blij mag zijn dat zij niet geflipperd wordt…worden ze vanzelf rustig :wink:

15 likes

Haha, dan mag ik op de bank slapen als ik dat zeg. Of in het hondenhok, al heb ik geen hond…

1 like

Dan zit je er sowieso onder :wink:

1 like

No comment😂

1 like

Zojuist: “dat horlogeforum is zo’n beetje hetzelfde als bij mij Facebook zeg maar” (ze bedoelt de bezoekfrequentie).

Eerder: “Ooh, er komt alweer een pakketje binnen?” Ik: “ja, er zit een inruiler in” Zij: “een inruiler? Het is toch geen auto”? Ik: zucht…

Grt. Marco

11 likes

“Nee jij ook niet schat… maar als je niet uitkijkt word je dat wel… een inruiler!”

4 likes

Geeft een beetje aan hoe ‘goed’ het in Nederland gaat dat zulke winkels hier scoren. Vreselijk.

en bijv. de “action” …

Na lang aarzelen, wikken en wegen heb ik besloten een Grand Seiko Springdrive aan te schaffen (niet te snel, het wordt ergens in 2018; kan iedereen eraan wennen). En dat moet toch maar een keer gedeeld worden met lief (en lief is echt lief!). Het hoge woord komt eruit: " Lief, ik heb er goed over nagedacht en ik heb besloten een, jawel!, Grand Seiko Springdrive aan te schaffen." Zo, dat is eruit.
Lief: "Maar je hebt toch al een Seiko 5?"
Kijk, dan valt het even stil.

28 likes

Dat moet je gewoon onthouden als er weer eens geshopt wordt

2 likes

It’s all in the name.
Drive en Five lijken ook verdomd veel op elkaar.

2 likes