Uitspraken van je wederhelft

JOHAN gedraag je nou eens :joy:

3 likes

Dat kan hij niet🙃

2 likes

Ahum… met een beetje pech kan ik hier ook wat gaan invullen.
Tot dusver vindt ze alles prima, maar ik heb volgens mij zojuist mijn 3e horloge van deze maand besteld… nog even wachten of het definitief doorgaat. Heb haar nog niets verteld over nummer 3.
Is er ook een tijdelijke forum shelter ? Een soort blijf-van-mijn-klokhuis ?
Is er een forum slaapzak voor in de auto ?
Of moet ik eerder denken aan Anonieme Horlogejunks ?

23 likes

en dan telt de HFLE natuurlijk nog niet mee …

🖒🖒:joy::joy::joy:

Bedoel je niet het “Blijf van mijn klok-hok?”
:joy:

3 likes

:joy::joy::joy:🖒

12 likes

‘‘Ik zag je laatst al in je horlogebox kijken. Zeker om te kijken of er nog ruimte was en inderdaad, je hebt er weer 1 gekocht. Wat moet je er toch mee?!’’

1 like

‘Wat zit je te lachen, zit je weer op het Horlogeforum?’

‘Heeft Marco_T nog wat te koop?’

Ik laat soms horloges zien die te koop staan, dan zegt ze wat ze ervan vindt. Dit zijn blijkbaar vaak ook die van Marco. De tafel wordt al herkend… :grin:

1 like

Alweer een nieuw horloge? Je had er ook nog geen. Wat koste die? Mijn god daar hadden we ook van op vakantie kunnen gaan. (Wat we gewoon evengoed elk jaar doen hoor :wink:).

1 like

Ik hoop het voor je.

3 likes

HAHAHAHA :joy:

Ja dat was ge ni aal van Maassen

Zij: " Ik heb heus wel interessen in je hobby, hoor. Ik weet ook heus het verschil tussen je hele grote en je kleintje…"

4 likes

Bij het zien van een duiker:
“Is dat zo’n zwem horloge”? :smile:

9 likes

Zat het topic door te lezen maar vind deze echt geweldig hahaha!!!
Komt hier niet goed met onze gezamelijke rekening hahaha

5 likes

Zij - onder het avondeten. Uh…ik moet je toch iets vertellen. Dat blauwe horloge is gevallen bij het afstoffen van je bureau. Dat dopje is er af, maar het glas is nog heel, hoor! :frowning:

12 likes

:fearful::scream:

1 like

Sander, waarom zet je de horizon box op pauze en doe je de handstand?
Ik wil zien wat Viola Holt draagt!

2 likes

Verleden week: “Een ‘wat had je willen dragen vandaag’-topic? Tssss… net een stel vrouwen, het gaat echt nergens over.”

5 likes