Uitspraken van je wederhelft

:joy:
Briljant die uitspraak…

1 like

Briljant!
:stuck_out_tongue:

Kom nog uit de de tijd van “rooie rotzak” alias Roy Rodgers.
Op de houten banken van de “kwartjes film” in de speeltuin.
Daarna een gezonde weerstand opgebouwd voor cowboy films. :wink:

1 like

Haha

Yep en Yup kunnen allebei. Yip en Yop dan weer niet. :grin:

1 like

Gosh. Altijd al gedacht dat John Wayne een Reaganesque eikel was. Als dat citaat correct aan hem is toe te schrijven is dat ook maar weer mooi bevestigd. :grinning:

1 like

Andere tijden :wink:

Vandaag tijdens het opruimen kwam mijn wederhelft de doos van m’n Omega PO tegen met de originele prijs tag. Ze weet nu dus dat ie geen €3000 heeft gekost :joy:
Maar, geen reactie.
Die komt wel als ze hoort dat ik de HFLE17 heb gekocht :slight_smile:

4 likes

Ik ben wel blij dat ze over de Speedmaster die ik laatst paste zei, erg mooi horloge.
Ik hoop dat de HFLE17 niet pas in December komt. Speedmaster staat voor Q1 2018 op de planning.

1 like

Kom kom, zo groot zijn die verschillen nu ook weer niet. Zeker als je een Speedy met Mitsubishi dial neemt, dat verschil ziet ze echt niet :upside_down_face:

5 likes

Ze is daar net te slim voor, helaas. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Al denk ik dat ze het eerder opmerkt omdat er een ander bandje om zit :thinking:

Ik wilde eigenlijk de Speedmaster EA Cernan uitvoering kopen die bij AmsterdamWatchCo te koop stond. Maar helaas die is weg.

Er komt nog wel een topic tegen die tijd.

1 like

Gewoon keihard volhouden.

Nee hoor schatje waar heb je het over.

2 likes

Theo?

1 like

3 likes

Mooie vent! Ook privé!

Of ze denkt, zo lang hij niks van de buurman zegt, zeg ik niks van zijn nieuwe horloge.

3 likes

Mijnes zegt tegenwoordig elke keer ‘Waarom pak je elke keer die ouwe meuk terwijl je prachtige nieuwe horloges hebt’…:joy:

3 likes

Blijf toch ook een keer van je schoonmoeder af joh… :wink:

12 likes

Tja…ouwe fiets he​:wink::confused:

2 likes