Uitspraken van je wederhelft

Onbetaalbaar dit!:joy::+1:

1 like

En mijn vrouw is van de praktische oplossingen.

“Als je wil dat ik geen commentaar meer geef op je verzamel-verkoop-reparatie horloge troep…”

Ehh… wat dan?

" wil ik een dikke klok. Een Panerai met een blauwe plaat en geen handwinder!"

Ehhh… juist

Sommige blijven een winnaar :rofl:

15 likes

Dat zal z’n wederhelft ook letterlijk gedacht hebben :sunglasses:

2 likes

Nadat ik mijn vrouw een Rolex van mij had gegeven om te proberen of dat zou bevallen, kreeg ik na 2 weken te horen: dat achterlijke horloge stopt er elke keer mee wanneer ik hem 2 dagen niet draag. Lekker praktisch !
Mag ik nu mijn eigen horloge weer om ?
:joy:

21 likes

Zo heb ik geleerd mijn vrouw alleen quartzhorloges te geven :joy:

Maar in plaats van haar OOZOO’s, ICE-watch kopieën en andere “troep” heeft ze nu een paar leuke middenmoters; Victorinox, Certina en een Orient. Allemaal quartz natuurlijk.

2 likes

Haha, maar ik had hem dan gekocht hoor. Zo, nu kan ik kijken zoveel als ik wil.

Wel een goeie grap van haar.

1 like

Haha, ja quartz biedt uitkomst.
Mijn dame is geen horloge-mens, maar ondanks dat draagt ze evengoed een bi-color Capeland (B&M), dus daar kan ik nog vrede mee hebben :smile:

1 like

Val van de ene in de andere verbazing in dit topic. Wel heerlijk leesvoer.

“Die gekleurde doosjes waar je horloges In verpakt waren: ik heb er sinds gisteren twee in gebruik voor mijn krijtjes en ecoline voor de schildercursus”

(Ja, de boekjes en garantie heeft ze er uit gelegd :frowning:️)

14 likes

Mijn vrouw is soms een beetje jaloers.

“Ik wou dat ik een horloge was, dan zou je ook zo verliefd naar mij kijken.”

16 likes

““Die crème met die rustige wijzerplaat, die Junkers die ik zo mooi vind - die heb je onlangs toch weggebracht voor een onderhoudsbeurt? Heb je daar garantie op?
Hij ligt namelijk op je bureau en staat dus gewoon WEER stil…”” :cry::pray:t2:

10 likes

ja, die batterijtjes van tegenwoordig, niet meer wat ze geweest zijn…

3 likes

Gelukkig schud je de batterijtjes zo weer wakker, de energie zakt vaak naar de bodem.

12 likes

bedankt voor de tip

:stuck_out_tongue::sunglasses:

“Ok en nu serieus, wat heeft dat ding nu eigenlijk ècht gekost?” :grimacing:

13 likes

Je huwelijk?? :joy::joy:

8 likes

Ze hoeft ook niet alles te weten he… :wink:

1 like

Sorry @25tien, vraag me niet waarom ik deze koe uit de sloot haal. Maar ik begrijp dat de grote dag geweest is. Welke Rolex is het geworden?

9 likes

Reactie die ik een keer ontvangen heb was: zou je niet eens een paar horloges verkopen?. Werd die week weinig meer gesproken tegen elkaar :crazy_face:

3 likes

Mijn vriendin kwam laatst trots met een screenshot op de iPad naar beneden. Ze had een Tag Heuer Monaco gespot in een serie. Zelden zo trots geweest :grinning:

22 likes