Uitspraken van je wederhelft

Koop je een 32mm chronograaf voor haar: “Veel te klein, ik wil wel iets om de pols hebben”. Koop je een 42mm Mondaine voor haar (en een beetje voor mezelf :speak_no_evil:): “ik hoef toch geen complete stationsklok om m’n arm”.
Het is ook nooit goed :roll_eyes: :rofl:

9 likes

Aangezien het om een Mondaine gaat kan ze hier ook gewoon het design bedoelen…

2 likes

“Ik ben bijna jarig. Ik wil ook wel een dames Oris van je”…:scream:

3 likes

Een combinatie van beiden waarschijnlijk :grinning:.

1 like

Direct doen. Mooi excuus voor je volgende aankopen.

2 likes

Breaking Bad…??

Toen ik deze week thuis kwam met m’n nieuwe Seamaster:
“Dat kistje is nog duurder dan het horloge”.

24 likes

Was van de week kijken naar de lume op de MM300.
Vrouw ‘is dat je duur horloge?’.
Ik ‘Nee is alleen een Seiko’.

12 likes

Gisteren aan het kijken naar een Squale blue blasted. Reactie van mijn vrouw “je gaat dat clowns horloge toch niet kopen?!”

:cry:

21 likes

Da’s toch allemaal wel legaal eh dat verwisselen van horloges…?

:face_with_raised_eyebrow::thinking:

14 likes

:joy::joy::joy:

1 like

Volgens mij the blacklist, nog moeilijker te spotten. :star_struck:

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Geen enkele…(nog)!

Volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis… dat horloge zal snel volgen!

3 likes

“Jaja, je zegt elke keer dat het een blijvertje is” en vervolgens doet ze mij overdreven na: “kijk zo mooi, geweldig horloge, moet je de kast zien” etc…

Mijn vrouw gelooft het niet meer :frowning:

3 likes

Ben jij zo’n vrouwenverslinder? :scream:

6 likes

“Dat kistje is nog duurder dan het horloge”.

Ja, maar het kistje is voor jou, ik hou enkel het horloge.

3 likes

Jeetje. Is toch ook jou trouwdag. Als voor jou een horloge de boel bezegeld dan is dat toch mooi en OK?

Als ik bandjes koop dan krijg ik een vrouw die nee schud. Originele bandjes en sluitingen snapt ze, de rest niet. Mooi of niet het is niet origineel dus zonde.

Als ik een horloge koop of zie dan verteld ze alleen maar of ze hem wel/niet mooi vind. Zijn mijn zuur verdiende centjes dus als ik mijzelf wil belonen moet ik dat geheel zelf weten. Is andersom ook zo.

1 like

Dat ligt toch ook gewoon aan de financiële situatie in het huishouden. Ik kan me voorstellen dat mijn vriendin het niet tof vindt als ik een duur horloge koop terwijl eigenlijk het huis aan de buitenkant geschilderd moet worden en dat nu niet meer kan omdat ik zo nodig met mijn zuur verdiende centjes mijzelf wil belonen.

Snap wat je bedoelt maar het is denk ik niet zo simpel.

Vrouwen…

5 likes

Ze zei tegen mij .die horloges eruit of ik …
Ik draag mijn horloges nog elke dag met veel plezier ! :joy::joy::joy::joy:

12 likes