Uitspraken van je wederhelft

Klopt ook wel. Had geen zin in veel tekst dus bleef kort door de bocht.
Het huishouden gaat voor…

Wat wij wel “bijzonder” doen.
Je benoemd schilderen bijv.

Ik vond laatst dat de buiten boel wel wat verse verf kon gebruiken… dus heb wen schilder laten komen en die betaald. Eergisteren vond de vrouw toen ze thuis was dat binnen ook wel geschilderd kan worden. Dus heeft ze een schilder gebeld en weekend weg geregeld voor ons. De schilder is nu thuis bij ons bezig en zij heeft hem al betaald. Wij zitten lekker in een klein kasteeltje is Limburg.

Dus. Als iemand iets nodig vind regelen we het vaak zelfstandig en betalen dat dan dus ook zelf.

Doen we met veel dingen
Soms betalen we samen, soms een impulsieve handeling en dus zelf betalen.

Wij leven erg impulsief.

De vaste lasten delen we zo ongeveer.
Geen gezamelijke rekening en/of spaarrekening.
Wel wedstrijd wie het meest kan sparen…

Deze manier van leven is niet altijd het meest zuinig dat beseffen we ons wel.
Maar we vinden beiden dat je van je zelf verdiende geld zelf ook mag genieten zonder het te moeten uitleggen aan elkaar.

5 likes

Zolang dat gewoon kan is dat ook geen probleem, veel plezier in je kasteel :smiley:

Wat ben je toch sneu.
Vind je er ook weleens één niet mooi?
Gaat niet over horloges :slight_smile::slight_smile:

6 likes

Dank… ben klaar op de wc… dus de tel verdwijnt weer in de broekzak… fijn weekend allen.

3 likes

Wel een idee😀

Hi Ronnie, ik heb interesse in je speedmaster maar het lukt me niet om op je advertentie rechtstreeks te reageren. Probeer zo ff met je in contact te komen

Uitspraak van mijn dochter nadat ze een blik in mijn horlogedoos wierp: “nee pap, serieus!?!?”

Zelf draagt ze al sinds haar 18e één en hetzelfde horloge; een Certina die ze van mij heeft gekregen :smiley: Dat was een flinke vooruitgang; daarvoor droeg ze eigenlijk nooit een horloge :wink:

5 likes

ff taggen @ronniedarko

Tijd om je dochter nog eens verwennen dan?

Die hoeft niet te klagen, maar ik denk niet dat nog een horloge erg in de smaak zou vallen :wink:

(bij mijn vrouw wel overigens, zolang het maar quartz is)

1 like

“Je zou minderen?.. ik zie weer een hoop nieuwe…(pijnlijke stilte.)… moeten we de inboedel inmiddels weer verhogen?”

6 likes

Waarom vinden een hoop kerels hier het eigenlijk leuk om hun vrouw als dom wezen neer te zetten?

7 likes

Omdat het wel een dom mens moet zijn om hun vrouw te worden.

29 likes

Heb nog geen vrouw of vriendin. Ben 15 en m’n ouders hebben nog wel een jaartje nodig om me uit te huwelijken.

Wordt er door vriendinnen wel regelematig op geattendeerd als ik, om de tijd te zien’ naar m’n telefoon grijp in plaats van op het horloge kijk. :slight_smile:

7 likes

Ik vind de meeste opmerkingen juist van een doortastendheid en scherpzinnigheid getuigen die bij mannen ver te zoeken is. Om over mededogen voor deze mannen met hun speeltjes maar te zwijgen :grinning:.
Het sterke geslacht? Enkel bij de gratie van het zwakke.

6 likes

Toen m’n vrouw vandaag een blik op mijn horlogebox wierp en een snel rekensommetje maakte wat ik afgelopen maand heb aangeschaft, voelde ik me in ieder geval even het zwakke geslacht :blush:.

13 likes

Vandaag nog…
Waarom moet dat ding een servicebeurtje hebben dan??
Je draagt hem toch nooit…!!

Hmmz tja… mischien dat ik hem niet draag omdat hij eerst een beurtje moet hebben haha :innocent:

Ik heb geen vrouw, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
(Finkers)

12 likes

Niet echt mijn wederhelft maar dochter. Was net naar de NY0040 and SKX007 aan het kijken op de net. Zei ze ‘ik wil ook zo een klokje, horloge’. Ze is pas 4 jaar oud. Toen heb ik haar wat foto’s laten zien en vroeg welke is mooi. 9 keer van de 10 wijst ze de skx aan i.p.v. de ny0040 :joy:
Nu weet ik wat de volgende aankoop wordt!

13 likes

Prachtig :ok_hand:t2:

1 like