Uitspraken van je wederhelft

Een paar weken geleden hadden we lekkage van het platte dak van m’n muziekstudio. Het water lekte op verschillende plaatsen tussen m’n instrumenten en ook vlak naast m’n bureau waar op dat moment m’n nieuwe Seamaster (die ik af doe als ik speel) lag tussen bladmuziek en het toetsenbord van m’n Mac en allerlei andere kwetsbare zaken die niet tegen water kunnen.

Mijn wederhelft riep (heel zorgzaam) haal eerst dat dure horloge van je daar weg, het wordt nat!:grinning::grinning::grinning:.

Nog dezelfde dag is het dak gerepareerd en de schade viel gelukkig achteraf nog mee.

12 likes

Kijk, gij het nou unne goeie! :smile: :+1:t2:

1 like

Gast, je zou toch wachten met dat ding kopen?

Ah joh deze viel wel mee. Ik heb hem nu gekocht omdat er nu 45% korting op zit.

De reactie. Als er geen korting op zat had je hem dus niet gekocht?
Uhm nee waarschijnlijk niet.

Nou lekker dan.
Hebben we niet 45% bespaart maar gewoon 200 euro uitgegeven ( wel mooi een smartwatch onder weg om mee te gaan spelen )

Misschien een tip
Vraag achteraf om vergiffenis in plaats van toestemming van te voren :joy:

1 like

uitspraak van mijn wederhelft als ik voorzichtig hint richting sub eind dit jaar: hopelijk vindt onze zoon zijn pluspapa leuk.

ik: not sure if serious… maar de sub is de gok wel waard

4 likes

Die moest ik even opzoeken.

Go for it! :joy:

als ik een plusmama kan vinden die deze ziekten deelt met ons is het een no brainer :grin:

Deze beauty onlangs voor me vrouw gekocht, nadat ze nadrukkelijk had gezegd dat ze dat nooit zou dragen als ik er eentje zou kopen… waar ze eerst klaagde dat ik te weinig knuffelde, moet ik nu ‘oppassen voor haar horloge’!

Om het verhaal compleet te maken zag ze laatst Eva Jinek met een (dacht ik) een Rolex OP/DJ met roze plaat…, zegt ze: ‘ik ben jaloers’…

4 likes

Ik besef ineens dat ik ern lucky bastard ben. Thanks!

Ah wat leuk, die bos bloemen. Tuurlijk - ben ik blij mee.

Enne…hoe laat komt morgen de aangetekende post met weer zo’n klein pakje?

13 likes

O fuck o fuck o fuck o fuck o fuck o fuck o fuck o fuck o fuck… :scream::grimacing:

Ik heb de nieuwe Seiko Prospex nog niet eens gemeld thuis en er is alweer een vintage Seiko onderweg vanuit Thailand. Om nog maar even te zwijgen over de kleine dingetjes vanuit Watchgecko.

3 likes

Zo heb ik in 2009 mijn motorfiets verkocht voor €12K. Toen ik hem ging afleveren bij de koper en aanbelde bij de deur trok hij me meteen naar binnen, duwde me in een kamer en trok een envelop uit zijn achterbroekzak. Luister zei hij, hier zit €6K in, tel maar na. De motor is dus verkocht voor €6K, denk daaraan wanneer we zo meteen samen koffie drinken met mijn vrouw in de woonkamer en ik je de andere €6K betaal. Waar verhaal. Hoop dat zijn vrouw niet op dit forum zit…

90 likes

Vriend van me heeft voor dure spullen ook weleens een lagere factuur laten maken. Voor thuis. :joy:

2 likes

Homo als scheldwoord gebruiken is niet tof.

2 likes

Ook niet als dat de uitspraak van je wederhelft is.

1 like

Niet op die manier hoor.
Hebben meerdere homo’s in onze vriendenkring.
Meer omdat het lekker bekt.

:face_with_raised_eyebrow:

9 likes

Wordt een beetje verkeerd opgevat. Jammer.

Beetje dom, zou Maxima zeggen …

1 like

Ik doe het onder vrienden ook nog steeds, hoor. Maar online komt het nog weleens verkeerd over. Maar in welke context bedoelde je het? Als uitspraak van je partner als je met je nieuwe horloge voorbij komt of als reactie op mijn “fine mess”?