Uitspraken van je wederhelft

Meer als is het nou een keer klaar met die horloges wanneer ik weer wat wil of geruild heb.
Heeft verder niets met homo’s te maken.
Wat ik al zei we hebben meerdere vrienden die homosexueel zijn.
Ze bedoelt het ook helemaal niet als anti-homo of iets.
In het theater worden ook dingen gezegd waar ik enorm om kan lachen waar ik in het echte leven anders over denk.

1 like

Haha ik las het als reactie op die man die zijn vrouw liet denken de motor voor 6K te hebben gekocht ipv 12K.

Maar jij bent het zelf (volgens je vrouw dan hè)! :joy:

O, gewoon een koosnaampje. Dat ken ik. Thuis komt de naam “prutser” vrij vaak voorbij.

1 like


“Wel een iel horloge zeg…”

8 likes

Het forum is niet klaar voor dergelijke woorden… zijn we preuts aan het worden?

Men mag er voor uit komen dan men anders is maar je mag de dingen niet bij naam noemen. Zo noemde ik bepaald merk hier eens een homomerk omdat vooral homo’s het kopen, reactie gevlagd en verwijderd…

Hoe noem je een homo dan in het ABN?

Ik heb zelf een neef en dat is een nicht! Echt waar! :sunglasses:

We willen dat alles in de maatschappij moet getolereerd worden en normaal gevonden moet worden, dan moet je er toch ook tegen kunnen dat de dingen genoemd worden zoals ze zijn?

Hopelijk start ik nu geen verkeerde discussie, niet de bedoeling, maar jongens, wees niet preuts hé!

5 likes

Ik ben toch ook bang, de dag dat ik dood ga, mijn vrouw mijn collectie verkoopt voor de prijs dat ik haar verteld heb dat ze waard zijn…:joy:

12 likes

Heeft niks met preutsheid te maken, er is niks mis met het woord homo. Of nicht, of flikker. het gaat erom dat het als scheldwoord gebruikt wordt.
Snappie?

3 likes

Ik ben niet bang voor discussie maar je loopt wel het risico dat dit richting off-topic gaat. Hoewel het goed is af en toe dit soort discussies te hebben om grenzen af te bakenen.

Ik denk het juist wel. Maar als iemand ‘uit de kast komt’, wil hij volgens mij niet met ‘homo’ aangesproken worden maar gewoon bij zijn naam. :wink:
Hij zal het denk ik geen probleem vinden als je zijn geaardheid betitelt als 'homo.

Gewoon bij zijn naam? Ik ga toch ook niet zeggen dat die heterosexueel van een BMWX6M best een macho is. :wink:
En ‘homo’ om iemands geaardheid aan te duiden is volgens mij prima.

Nee, kan me dat niet voorstellen.

In het voorbeeld dat hierboven is verwijderd wordt ‘homo’ gezegd tegen een heteroseksueel. Dan mag je je afvragen wat de lading van zo’n opmerking is omdat je er kennelijk iets mee wilt aanduiden. Dat iemand ‘verwijfd’ is of zo. Dan wordt ‘homo’ dus oneigenlijk gebruikt als scheldwoord. En dan is het aan degene die het zegt en die het ontvangt hoe dat ze dit opnemen. De achtergrond van de personen in kwestie bepaalt of ze dit ook daadwerkelijk als scheldwoord opvatten of als ‘geintje’.

Waarom kopen veel homo’s het? Hierbij vergelijk je het merk dus met bepaalde eigenschappen die jij bij homo’s vindt horen. Je generaliseert daarbij ook en jouw referentiekader is niet gelijk aan dat van een ander.

:v:

10 likes

“Zou je dat geld niet aan schoolspullen voor de kinderen uitgeven?”

8 likes

:joy: who needs that?

“Leuk hoor, maar weet je zeker dat de kinderen niet gaan studeren?”

9 likes

In mijn geval wordt het niet als scheldwoord gebruikt hoor.
Ze vindt me lief :slight_smile:

3 likes

Leuke relatie, gebaseerd op leugens… super.

Edit.
Ik heb afgelopen week wel mijn horloge doos moeten beschermen… ze had de aanval daarop ingezet tijdens een ruzie. Ja ze had hem echt gegooid. Niet om de horloges maar gewoon om mij uit de tent te lokken. Gelukkig staat de kluis naast het bed… dus na wat duw en trek werk ter bescherming van de horloges ging het direct over in het nodige ‘duw en trek werk’ om de ruzie achter ons te laten…

3 likes

Chargeren noemen ze dat.

Mmm ok… niet mee eens.

Ach, je krijgt wel leuke verhalen door zo een acties.

En dan durf jij wat over andermans relatie te zeggen :thinking::upside_down_face:

13 likes

Mwoah. Om bij één zo’n actie te gaan roepen dat de relatie gebaseerd is op leugens…

Zo heeft mijn vrouw nooit gezegd dat ze mimespeler is.

3 likes

Jep… haha… liegen is erger dan ruzie maken toch?
Als je altijd doet liegen heb je iig geen ruzie.
Dat lieg je wel de goede kant op.

Wij kunnen af en toe behoorlijk knallen, klopt.
Lekker man.

Haha de draak!

Ik vind bij uitgaven de factuur anders doen laten opmaken best een flinke leugen… wat maakt het toch uit wat het gekost heeft? Als jij er toch blij en gelukkig van word dan zal ze er toch nooit een punt van maken wat de prijs was?. Uiteraard moet het geld wel zijn voor zo een uitgave

Je raakt de spijker op zijn kop; mooie reactie.
Dank!

4 likes