Uitspraken van je wederhelft

Hahahaha ik moet zeggen ik kan smakelijk gniffelen om jouw vermogen adrem te zijn en je soundbites

Ik heb vanavond trouwens verse broccoli soep op met spekjes

3 likes

Gisteren zei ze: waarom open je niet een aparte spaarrekening en stort je daar iedere maand geld op voor je horloge hobby?!
3 Minuten later geregeld via de app.

Damn, niets dan liefde sinds gisteren hier in huis… Whahaha :heart_eyes:

10 likes

Je hebt je nog niet gerealiseerd dat je het vanaf nu dus met een vast, sterk gereduceerd budget zult moeten doen? :wink:
Jouw wederhelft speelt het echt slim! :rofl:

15 likes

Dit jaar heeft mijn wederhelft qua horloges erg vaak ‘alsjeblieft schatje’ uitgesproken.
Aquis
Sixty five
Seagull
En de chr Ward heb ik van haar gekregen.

6 likes

Ik weet niet wat jullie hebben gekeken maar Gaga is sinds een tijdje brand ambassador van Tudor en mag in publiek contractueel niets anders meer dragen.

4 likes

Nou mag een mooi centje sparen maandelijks. Dus vanaf nu geen overleg meer! :smile:

1 like

Ik weet niet wat voor vakanties jullie vieren, maar als je de juiste uitkiest in mijn doos had je van één horloge ook op vakantie gekund :joy:

En dan val ik nog mee. Als je de juiste HF’er uitzoekt om een horloge van in te ruilen kan je 3 maanden op cruise.

3 likes

Of je houdt het horloge gewoon en gaat alsnog op cruise.

271398801eeb6677b6a37f843a2aeb0b

18 likes

Daar vragen ze mij nou nooit voor.

Voor de kerst zei mijn vrouw ,heb je er nu al weer een gekocht , ik zei ,nee
die had ik al .

3 likes

Eej… Je moet klein beginnen toch? En een vakantie met kids (onze vakanties) kosten ook al snel 4k, we zijn bouwvak gebonden en willen zon-garantie :wink::+1:

2 likes

Hou nou eens op, het is zonde van het geld huh?

Vanmiddag na het shoppen, tijdens de lunch, zegt mijn vrouw: 'Heeft die kerel niet zo’n lelijk horloge om die je mij laatst liet zien? …

Ze herkent nu al Pateks op een afstandje… Het ging om een dergelijk model:
34

Of hij echt was, geen idee.

2 likes

Haha, ja oké, wij kunnen nog twee zomers buiten de bouwvak en dan is 't gedaan met de pret :slight_smile:

Te laat… maar wel een bazenkenteken :joy:

1 like

Mijn vrouw bekeek laatst mijn nieuwe Tudor Pelagos eens wat uitgebreider en zei toen: eindelijk heb je eens een horloge gekocht wat ik ook echt mooi vind…
pfew, gelukkig maar :sweat_smile:

4 likes

NA ontvangen: Wat een leuk horloge, deze is niet zo groot, mag ik eens passen?

Nooit meer zelf om gehad

4 likes

Zo mag ik het horen.
(Grand) Seiko > Rolex :sunglasses:

2 likes
6 likes

Ik doe even mee!

Was ik mij met een paar in gesprek om m’n Citizen Eagle 7 wellicht te verkopen (met gradaties van voortgang)… Of ik nou helemaal besodemieterd was, die Citizen mocht onder geen beding weg, ze draagt 'm graag, etc etc etc.

Kortom: Horloge kopen is hier altijd goed. Horloge verkopen, dat levert opgetrokken wenkbrauwen op.

Zo zie ik het op zich wel graag. :slight_smile:

4 likes

Hahahaha dat snap ik. Zo kan je lekker je verzameling uitbreiden. Dat ze er dan af en toe 1 om heeft, daar zou ik zeker over heen komen.