Uitspraken van je wederhelft

Zij: “Als je moest kiezen tussen het dure schoolreisje van onze dochter of een nieuw horloge - wat zou je dan kiezen?”
Ik, na een moment stilte: “ zal ik vanavond koken?”

34 likes

:joy:

“Omdat hij mooi staat bij mijn outfit.”

Nadat ik vroeg waarom ze in hemelsnaam de door mijn schoonmoeder in Turkije aangeschafte gouden replica Rolex Daytona met “Daydate” op de wijzerplaat en al 5 jaar lege batterij om haar pols droeg.

Heb er maar verder geen uitspraak over gedaan. Blijkbaar is de horlogehobby bij ons thuis niet wederzijds.

4 likes

Ach, ikzelf weigerde op schoolreis te gaan destijds. Ik had de rector uitgelegd dat ik graag in m’n eentje naar Engeland zou gaan, maar dat het crea-doe-groepsgebeuren me niet zo lag.

Mijn punt is: Wat vindt zij van het schoolreisje? Dat lijkt me een mooi vertrekpunt. :slight_smile:

2 likes

Laatst online aan het kijken naar een SKX
Zegt ze… Je hebt nu wel genoeg geld uitgegeven aan al die horloges hoor!
Je kan er toch maar 1 tegelijk om…
laat dan je arm vol tatoeëren wat je graag wil!!!
Ik euhm… oke :innocent: 1ste sessie staat voor aanstaande zaterdag :grin::sunglasses:

7 likes

Ze zal wel spijt krijgen van die uitspraak als je ziet wat een sleeve kost vs een SKX :stuck_out_tongue:

2 likes

haha :grin:
die SKX komt er ook nog wel hoor :innocent::joy:

1 like

Eerlijk gezegd ben ik wel eens in slaap gevallen tijdens een filmpje van deze meneer: https://www.youtube.com/watch?v=PHOx0M7ARvQ Ligt misschien aan zijn stem, de filmpjes zelf zijn fascinerend.

2 likes

Los dat ik geen horloge zou willen verkopen, Zeer herkenbaar… prive spullen verkopen is hier helemaal een beetje no go. Weggeven aan mensen die het kunnen gebruiken gebeurd met vrijwel alles wat eruit gaat. Verkopen, 0…

Gekke hiervan is, onze grootste onderneming bestaat uit (zelf geproduceerde) producten verkopen.

Gek gezin zijn we.

1 like

Sterker nog… ik kijk ze op mijn mobiel, in bed, alsk niet kan slapen. Heerlijk…

2 likes

O man dat is bijna nog slaapverwekkender dan Bob Ross! Het is de stem inderdaad. Dat had beste Bob ook.

1 like

Zo hey!

Post je wel even het resultaat in off-topic? Wat ga je laten prikkeren?

1 like

Dat je zo snel terecht kan. De artiesten die ik ken, hanteren een wachtlijst van een paar maanden.

2 likes

Ja zeker zal hier de fotos posten :+1:

Een opengewerkte klok met daaroverheen een zandloper en een kompas. Met op de achtergrond een oude landkaart.

2 likes

Het zijn soms net rolexen :stuck_out_tongue:

1 like

Heftig.

Is het zoiets?

th

Of zoiets?

Of zoiets?

2 likes

Jah, ASMR 2.0 zeg maar… :slight_smile:

1 like

Of zoiets?

Maar dan een opengewerkte klok op de achtergrond

2 likes

Sjiiiiiit ik ben benieuwd. Hoelang ga je?

Tip van Flip; een paar Tramadol met een slok water in de bakkes en je trekt zo een sessie van acht uur vol. Pas de problème mon ami :+1:t2:

2 likes

Worden sessies van 1 of 2 uur per keer.
Das nog wel vol te houden zonder tramadol :wink:

1 like